یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در اجرای برنامه‌های هماهنگ کشوری مرسوم است که نهادهای مرتبط به صورت کلیشه‌ای با انتشار بنر نوشته‌های تبریک روز پزشک، معلم، مهندس، کارگر و ... در سطح شهر فعالیتی از خود نشان دهند.



معمولاً روابط عمومی اکثر ادارات مختلف بدون به کار بردن هیچ‌گونه ذوق یا تغییری، متن ارائه شده از وزارت را بدون هیچ تغییری منتشر می‌کنند که هیچ تفاوتی با متن بنر سال قبل ندارد!
 به همین دلیل این قبیل بنرهای مناسبتی در انبار نهادها نگه‌داری و سال‌های بعد هم از آن‌ها استفاده می‌‌شود که معمولاً به خاطر تکراری و کلیشه‌ای بودن، توجه کسی را هم جلوی ادارات یا در سطح شهر جلب نمی‌کنند!
اما روز و هفته معلم امسال که مدارس به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند، ایده‌ای جدید از طرف آموزش و پرورش لرستان در سطح شهر دیده شد که باعث امیدواری و سنت‌شکنی در انتشار بنرهای مناسبتی کلیشه‌ای گردید.



گویا روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان به این نتیجه رسیده حالا که دانش‌آموزان نمی‌توانند روز معلم را مثل هر سال در مدارس به صورت حضوری به معلم‌های خود تبریک بگویند، با ایده‌ای بدیع که نوعی فرهنگ‌سازی اجتماعی نیز هست این کار صورت گیرد.
در بنرهای منتشر شده سطح شهر خرم‌آباد مشاهده می‌کنیم نه تنها دانش‌آموزان دیروز و امروز با تبریک مصور در بیلبوردها می‌توانند قدردان معلم‌های خود باشند بلکه دیگر اقشار جامعه هم با این ایده از زحمات معلمان گذشته تجلیل کرده‌اند که نمونه‌اش قدردانی زیبای سعید امیری از اعضای کادر درمان مبارزه با کرونا در بیمارستان‌های لرستان از معلم دوران تحصیل خویش است.
در متن این بنر اشاره شده که امیری، خدمت به بیماران را مدیون فراگیری دانش از محضر معلمان خود دانسته و امروز به این روش قدرشناش بخشی از زحمات معلمان و مربیان دوران تحصیل خویش است.
خوبی چنین کاری این است که علاوه بر زنده نگه داشتن نام و یادی از معلمان پیشکسوت، دل چندین معلم و دانش‌آموز نیز به خاطر قدردانی از همکاران یا معلمان زحمتکش شاد می‌شود و فرهنگ سپاسگزاری و تقدیر از مقام شامخ معلم در خیابان‌های شهر خرم‌آباد نیز برای عموم با جلوه‌ای دیگر به تصویر کشیده می‌شود.
پس آفرین و خداقوت بر ایده‌پردازان چنین حرکت زیبایی! امید که الگویی برای سایر نهادهای خرم‌آباد و لرستان برای انتشار بنرهای مناسبتی بدیع و دوری از کارهای کلیشه‌ای باشد.





پایگاه خبری یافته

ایده جالب قدردانی از معلمان در لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 مینا 1399-02-13 23:09
بسیار ایده ی جالبی آفرین بر این ابتکار
نقل قول کردن
#2 بهزاد 1399-02-13 23:32
هرکجا هستید معلمان عزیزم دستان پر مهرتان را بوسه میزنم آنهای که امروز در قید حیات نیستید هرکجا هستید شاد باشید . و سروانی که امروز گرد پیری بر صورتشان نشسته ارزو می کنم که تنشان به ناز طبیبان نیازمند مباد و سالها سایه ی پر مهر و برکتشان بر سر ما مستدام باد .خاک پای همه ی معلمان حتی معلمان انگلیسی و قرآن
نقل قول کردن
#3 مهسا 1400-02-07 23:52
دلم برات یه ذرس بهترین معلمم، اما با دلی تنگ و سر شار از مهرت میگم روزت مبارک :cry:
نقل قول کردن
#4 اسرا 1401-09-20 21:29
خانم احسان پور عزیز همیشه به یادتون هستم دوستون داریم بهترین♥️
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا