یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی گفت: برای مقابله با کرونا لازم است مردم اصل خود مراقبتی را مراعات کنند و این به نفع خود آن‌هاست.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به بخشی از مصوبات اشاره کرد و گفت: در این جلسه قرار شد تمامی شهرستان‌های کشور از نظر وضعیت سلامت دریکی از وضعیت‌های سفید، زرد یا قرمز طبقه‌بندی شوند و این بستگی به میزان شیوع بیماری، درصد بستری بیماران و تعداد فوتی های هر منطقه دارد.
استاندار لرستان با اشاره به روشی که وزارت بهداشت تعیین کرده است، گفت: در این طرح به جای اینکه مبنا استانها باشند شهرستان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند و شهرستان‌هایی که در وضعیت سفید باشند یک مقدار محدودیت‌های آن‌ها کاهش‌یافته و در زمانی که رسما اعلام خواهد شد بعضی از مراکز مذهبی در مناطق مورد نظر امکان بازگشایی آن‌ها وجود خواهد داشت.
 استاندار لرستان در ادامه با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی گفت: برای مقابله با کرونا لازم است مردم اصل خود مراقبتی را مراعات کنند و این به نفع خود آن‌هاست.
وی با اشاره به موارد ابتلا، تعداد بستری ها و آمار مرگ‌ومیر، تصریح کرد: وضعیت ما عادی نیست و لازم است همچنان مردم در خانه بمانند و به‌جز موارد ضروری از خانه خارج نشوند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

مرثیه‌ای بر سوگ کرونایی///

دیدگاه‌ها  

#1 آرایشگر 1399-02-08 03:25
وضعیت تو هیچ جای ایران خوب نیست. من نمیدونم چرا ریس جمهور انقد علاقه داره بگه همه چی خوبه...چی کسی میخواد تو روز قیامت جواب پرستارها و دکترای رو که تو خط مقدم دارن از جونشون مایع میزارن بده.... واقعا درود به شرفتون که اینقد غیرت دارین،،، و وای به حال کسای که با بی تدبیری و بی خیالی دارن با جون مردم و پرسنل بیمارستانی بازی میکنن. عزیزان روز قیامت باید جواب پس بدید
نقل قول کردن
#2 سید نصیر 1399-02-08 09:50
سلام مراسمات فاتحه خوانی وتشیع جنازه مجدد به همت مداحان پول پرست فعال شده است لطفا رسیدگی شود...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا