یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و فرماندار شهرستان سلسله، ریاست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی و منصوب شد.
سه انتصاب در اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان به گزارش یافته، عصر دوشنبه ۲۵ فروردین‌ماه در مراسمی با حضور احمد حسین فتایی، مدیر کل و شریف خسروی، فرماندار شهرستان سلسله، خداداد والی به عنوان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی و منصوب شد.
خداداد والی دارای مدرک کارشناسی مدیریت امور فرهنگی، از نیروهای رسمی شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ۲۵ سال سابقه‌ی کاری است که معاونت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد در سه دوره و حضور در رده‌های مختلف مدیریتی و کارشناسی در ستاد اداره کل را در کارنامه خود دارد.
پیش از این فتحعلی یوسفوند سمت سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله را بر عهده داشته است.
 
انتصاب سرپرست معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان
طی ابلاغی از طرف سید علی کریمی مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرزانه جمال شرف به‌عنوان سرپرست معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شد
این ابلاغ به دنبال اعلام تشکیل معاونت بانوان در این اداره کل صورت گرفت.
جمال شرف دارای مدرک کارشناسی ارشد بیومکانیک ورزشی و در کارنامه خود کارشناس ورزش بانوان، کارشناس ورزش همگانی، کارشناس مسئول ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل، سرپرست هیئت کاراته استان و سرپرست هیئت اسکواش استان را دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1399-01-26 00:16
انشاله خیر باشه امیدوارم موفق باشند
نقل قول کردن
#2 رضا 1399-01-26 09:00
ورزش لرستان با این همه پتانسیل ، استعداد و این همه بودجه از سال 92 به بعد واقعا در خوابی عمیییییق بسر میبرد و اهل فن و پیشکسوتان و دلسوزان واقعی را عمدا با باند بازی و کلک و نیرنگ به گوشه ایی راندن و خانه نشینشان کردن ، برخی هیاتهای ورزشی به نا اهلان سپرده شده
نقل قول کردن
#3 بهروز 1399-01-26 15:15
اگر تجربه رو هم داشته باشد مدیریتی هم چاشنی مدرک تحصیلی ش باشد کار شایسته ای است .
نقل قول کردن
#4 سامان 1399-01-26 23:45
خداوند به خادمین واقعی مردم طول عمر باعزت عطا بفرماید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا