یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: کرونایی‌هایی مثبت لرستان به یک هزار و 59 نفر رسید.
به گزارش یافته، «محمدرضا نیکبخت» روز شنبه (23 فروردین) در جمع خبرنگاران، افزود: 39 نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان طی بیست‌وچهار ساعت گذشته اضافه شد.
نیکبخت ادامه داد: تاکنون سه هزار و 414 نمونه‌ی از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد سه هزار و 113 نمونه پاسخ داده شده که از این عدد یک هزار و 59 مورد مثبت و دو هزار و 55 نمونه منفی اعلام شده است.
وی از 3 فوتی جدید خبر داد و گفت: تا به امروز 94 مورد فوت قطعی بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان ثبت شده است.
نیکبخت با اعلام این که تعداد 89 نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، ادامه داد: از ابتدا تاکنون تعداد 883 نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.
شایان ذکر است روز گذشته آمار مبتلایان در لرستان یک هزار و 20 نفر بود که با افزایش 19 نفر جدید، این آمار به یک هزار و 20 نفر رسید.
آمار فوتی‌ها هم روز گذشته 91 نفر بود که امروز به 94 نفر رسید.
آمار تفکیکی شهرستان‌ها منتشر نشده است.


دیدگاه‌ها  

#1 همشهري 1399-01-23 12:34
آمار ها متاسفانه طبق شواهد صحيح نبوده كه اين موضوع با عث شده بيشتر مردم به كرونا بي اهميت بوده و مطمعنا فاجعه اي بزرگ در راه است
نقل قول کردن
#2 68 1399-01-23 18:45
با نهایت احترام برای کادر درمان واقای نیک بخت. خداوکیلی امار مبتلایان و فوتی های اعلام شده طبق شواهد و چیزی که میبینیم با هم برابری و همخوانی نداره،
اگه امار واقعی بیان بشه بدون شک مردم به عمق فاجعه و خانه نشین بودن پی میبرن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا