یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر لرستان منصوب شد - یافته

وزير كشور و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر طي حكمي "حجت‌الله فراشي" را به‌عنوان دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان‌ لرستان منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر، " عبدالرضا رحماني‌فضلي" در حکمی "حجت‌الله فراشی" را به‌عنوان دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان‌ لرستان منصوب كرد.

در حكم صادره آمده‎است:
جناب آقاي حجت‌الله فراشي
سلام عليكم
با استناد بند 5 مصوبات نود و يكمين جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و بنا به پيشنهاد استاندار محترم و رييس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، به موجب اين حكم جنابعالي را به سمت دبير حجت‌الله فراشي- رييس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر لرستان 92-1391شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان لرستان منصوب مي‌نمايم.
برگزاري منظم و موثر جلسات شورا و پيگيري مصوبات آن، نظارت بر تشكيل شوراهاي فرعي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌هاي تابعه ايجاد همكاري و هماهنگي بين تمام دستگاه‌هاي عضو شورا به‌منظور اجراي اقدامات موثر در حوزه مقابله با عرضه خصوصاً پاكسازي چهره استان و نقاط آلوده شهرها از معتادين، انجام فعاليت‌هاي پيشگيرانه با همفكري دانشگاهيان و فرهيختگان استان با رويكرد اجتماعي نمودن امر مبارزه با موادمخدر با استفاده از ظرفيت‌هاي سازمان‌هاي مردم‌نهاد و خيرين جامعه، اجراي راهكارهاي درمان براي كاهش آسيب و حمايت‌هاي اجتماعي و درمان معتادان و ايجاد زمينه‌هاي لازم جهت اشتغالزايي آنان، پيگيري جدي مجازات مجرمين مواد مخدر و ضربه زدن به بنيادهاي اقتصادي قاچاقچيان، رعايت انضباط اداري و مالي و ارائه گزارش‌هاي فصلي از جمله مواردي است كه انتظار مي‌رود با برنامه‌ريزي دقيق، كارآمد هدفمند و مبتني بر اصول نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش كنند.
توفيق شما را در راستاي انجام ماموريت خطير و اجراي برنامه‌ها با رعايت اصول قانونمداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در محل توجهات حضرت ولي عصر (عج) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي ) از درگاه پروردگار قادر و متعال خواستارم.

لازم به ذکر است؛ فراشي پيش از اين به عنوان رييس دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان لرستان مشغول به خدمت بوده است.

دیدگاه‌ها  

#1 بهلولی 1394-08-30 11:41
با سلام
بنده طی هماهنگی با جناب کتابدار تلفنی از شما برای تماس به بنده دادند ولی متاسفانه جواب نمیدهید. لطفا فکری به حال توزیع کنندگان مواد دورود بکنید. دو برادر هستند که شهر ما را به گند کشیده اند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا