یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مانده‌ام کدام پژوهشکده و کدام دانشمند، کمپینگ طبیعت را برای جلوگیری از گسترش کرونا پیشنهاد داده؟! دیگر هیچ رسانه و هیچ ابزاری برای «فریاد زدن» خطر کرونا باقی نمانده. یالعجب از جماعتی که خود را «روین تن» می‌پندارد و تمام جامعه و متخصصین را به سُخره می‌گیرند؛ و دفن غریبانه‌ی هم‌وطنانشان را نمی‌بینند!
چه زشت و کریه است منظره‌ی «چادرهای هلال‌احمری» که گرداگرد هم در میان جنگل‌های بلوط افراشته شده‌اند. با اینکه چادرها چگونه به شما رسیده کاری ندارم (که خود تأسفی بزرگ است برای جامعه ما)؛ با اینکه جمع بیست_سی‌نفری شما با جمع نشینی و شب‌نشینی و احیاناً دود و دم و قلیان و...چقدر خطر ابتلا و گسترش کرونا را ترویج می‌دهید هم کاری ندارم. می‌دانم که کار از کارِ قبولاندِ این خطر به شما گذشته است.
 انتظار پایبندی شما به موازین اجتماعی نیز پنداری باطل است، اگر سلامت خودتان و جامعه برایتان مهم بود چنین کاری نمی‌کردید. با دیدن انبوه چادرها و شب مانی‌های ده بیست‌روزه‌ی شما در طبیعت فقط می‌توانم مأیوسانه با خود بگویم: «از شماست که بر ماست...».
 راستی حتما نت هم دارید و کلی هم در مجازی پز آگاهی و طبیعت دوستی منتشر می‌کنید و دم ازحقوق مدنی می‌زنید و طعنه به عقب‌ماندگی کشورتان...!
راستش را بخواهید دلم فقط برای فرزندانتان می‌سوزد و بلوط‌هایی که در قحط‌الرجال مدیران و مسوولین لایق و قاطع با اره‌های برقی شما یکی پس از دیگری برمی‌افتند.

بهمن ابراهیمی/ مستندساز


عکس از آرشیو است...

از شماست که بر ماست...


دیدگاه‌ها  

#1 کارسناس سازمان صمت 1399-01-11 10:38
بی مسو لیتی برخی مسولان استان را باید باعث این ماجرای تلخ دانست همین که این آقایان به راحتی چاردهای هلال احمر را تصاحب کرده چرا که حق الناس است علی الظاهر به کل مردم تعلق می گیرد حتی اگر یک چادر دار وندار هلال احمر باشد سهم کل مردم است حالا این سهم وحق بیت المال چگونه توزیع شده مانده ام بنابرین در وهله اول باید مسو لین را باعث این کجروی ها دانست چرا که باید متعهد به انجام وظیفه باشند که نیستند ولذامردم هم از قبل این بی مسو لیتها سو استفاده می کنند وبه راحتی از کنار آن عبور میکنند
نقل قول کردن
#2 علی 1399-01-11 11:00
بیخودی تمام مشکلات را گردن مردم نندازید
کرونا چندین ماه است که در ایران بوده حالا
توی این ماه های آخر وبا پیک مبتلایان برای ما
شل کن سفت کن راه انداختید نیاید بیرون
برین خونه...........
نقل قول کردن
#3 بابک 1399-01-11 11:50
مگر لرستان صاحب نداره که این اوباش و اراذل بخودشون اجازه میدن به جان جنگلهاش بیفتند ؟! ... پس دستگاه های مربوطه و حتی خود مردم محلی چرا کاری نمیکنند ... بساط فسق و فجور اوباش و اراذل و همراهشان رو باید هر چه سریعتر از جنگلهای لرستان جمع کرد ... لرستان نیازی به گردشگرنماهای اینچنینی ندارد .
نقل قول کردن
#4 رضا۲ 1399-01-11 16:01
عجب همه دایه دلسوزترازمادرشد ن ، به بهانه طبیعت همه غلطی میکنن خدا تمامی آدمهای بی مسئولیت رونابودکنه آدمهایی که خون بقیه رو توشیشه ریختن ،ممنون از اطلاع رسانی یافته عزیز،ودوست نویسنده سپاس
نقل قول کردن
#5 مادر 1399-01-11 17:57
این کرونا دست انتقام مادر زمین است ۰ چرا مکان این بد بختهای از خود راضی را اعلام نمیکنید که برن سراغشون شما هم مسوولیت۰
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا