یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مهم‌ترین مصوبات جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان لرستان اعلام شد.
به گزارش یافته، مهم‌ترین مصوبات جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان لرستان که شامگاه هفتم اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار شد، ابلاغ شد.
اهم این مصوبات به شرح ذیل است:
۱- مقرر گردید ادارات کل محیط‌زیست، منابع طبیعی و شهرداری‌های سطح استان تمهیدات لازم جهت مسدود نمودن کلیه بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و تفریحگاه‌های درون و برون‌شهری تا اطلاع ثانوی را انجام داده و از تجمع هم استانی‌های عزیز در این مناطق جلوگیری گردد.
۲- ضمن احترام به‌تمامی مسافران و میهمانان نوروزی حاضر در استان، این عزیزان می‌بایست حتماً تا بعدازظهر جمعه هشتم فروردین‌ماه نسبت به ترک استان و عزیمت به محل سکونت خویش اقدام نمایند. در غیر این صورت با جرائم سنگینی مواجه خواهند شد.
۳- کلیه دستگاه‌های اجرایی به‌استثنای دستگاه‌های خدمت رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران تا پایان هفته آینده تعطیل می‌باشند.
۴- کلیه شعب بانکی به‌استثنای شعب مرکزی دولتی تا پایان هفته آینده تعطیل می‌باشد. شعب دولتی شهرستان‌های دورود، الشتر و نورآباد تعطیل می‌باشد. شعب بانک‌های خصوصی نیز حق انجام فعالیت ندارند.

مهم‌ترین مصوبات جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 رضائی 1399-01-08 00:41
ادارات خدمت رسان ینی کدوم ادارات؟
منظور گاز و برق و آب هستش؟
نقل قول کردن
#2 بهزاد مرادی 1399-01-08 02:01
آیا تردد از نورآباد به خرم آباد فردا ۸فروردین باز است
-----------
بله
نقل قول کردن
#3 بهزاد مرادی 1399-01-08 02:03
لطفا زود جواب بده ممنون میشم
نقل قول کردن
#4 مهدی 1399-01-08 02:43
سلام
هنوز فلسفه یه شعبه مرکزی در هر شهر از شعب بانکهای دولتی برای ما مشخص نیست. لطفا راهنمایی فرمائید.
آیا بهتر نیست همه شعب بانکها و ادارات دولتی تعطیل باشن
نقل قول کردن
#5 منفرد 1399-01-08 07:01
باسلام
گرچه دیر اقدام به تصمیم گرفتند و از فرصت 25 اسفند تا کنون اسنفاده نکردند ولی هم ممنون ار تصمیم شان امیدواریم خوب اجرا و پایش بشود.
نقل قول کردن
#6 رضائی 1399-01-08 11:58
چرا جواب نمیدین؟
چرا شفاف سازی نمی کنید کدوم ادارات تعطیلن؟
نقل قول کردن
#7 ارمان 1399-01-08 18:24
متاسفم ،یا گرفتیم گره رو با دهان باز کنیم،ایا نمی شد این اقدامات زودتر انجام بشه،آیا علم رئیس جمهور ما از کشور پیشرفته چین بالاتر بود که موضوع قرنطینه رو با نیشخند همیشگی تمسخر کرد و ما به اینجا رسیدیم؟آیا استاندار به این بی خیالی داشتیم در حالی که همه استانداران دستور مسدود سازی ورودیهارو دادن ایشون هنوز منتظر دستور از بالا بود.!کادر درمان از پرستار و پزشک تا....افتادن این وسط که با جونشون بازی کنیم؟؟؟البته قصه مردم این شهر سر دراز دارد از بی کفایتی مسئولان استانی تا بی توجهی تعداد زیادی از مردم شهرم که همیشه به هم اسیب زدیم،ای کاش وقتی مسئولین به فکر ما نیستن حداقل مردمی داشتیم که رعایت میکردن نه اینکه این مسائل و به شوخی بگیرن،به هرحال این اقدامات خیلی دیره ،این فاجعه وقتی مشخص میشه که ویروس نهفته در بدن رو بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا