یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از توقیف و جریمه خودروهای پلاک غیربومی در استان خبر داد.
به گزارش یافته، موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس استانداران با دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور، اظهار کرد: همچنان تاکید می‌شود در این روزها هم‌وطنان از هیچ جای ایران اسلامی مقصد لرستان را برای خود انتخاب نکنند، چراکه هیچ تسهیلاتی در استان برای پذیرایی و اقامت مسافران وجود ندارد.
 وی در ادامه با بیان اینکه ورودی‌های استان کنترل و مسافران برگردانده می‌شوند، افزود: امیدوارم هیچ هم‌وطنی با اجرای این طرح اذیت نشود چراکه اجازه ورود به استان داده نخواهد شد.
 استاندار لرستان با اشاره به مسافران و احیاناً کسانی که به‌عنوان مهمان وارد استان شده‌اند، گفت: توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر استان را ترک کنند چرا‌که امکان دارد خودروی آنان توقیف و یا جرائمی برای آنان در نظر گرفته شود.
 وی تأکید کرد: اصل موضوع مردم هستند که باید از بیرون آمدن و رفتن به بازارها خودداری کنند.
خادمی به رعایت مسائل و هشدارهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و با بیان اینکه رفتن مردم به طبیعت، رعایت نکردن فاصله و ایجاد تجمع بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد: تمهیداتی در نظر گرفته و مراکز طبیعی و تفرجگاه‌هایی که محل تجمع بوده تعطیل می‌شود؛ همچنین مسیرهای ورودی بسته خواهد شد.
 وی افزود: مردم لرستان همچنان که تاکنون در بحث مقابله با کرونا از حضور در مراسم‌ها و آیین‌های مهم مانند پنجشنبه آخر سال همکاری لازم را داشته‌اند در بحث سیزده‌بدر نیز همکاری کنند.
مقام ارشد استان تصریح کرد: امیدوارم مردم برای آیین سیزده‌بدر و این چند روز تعطیلی برنامه‌ای برای اقامت در تفرجگاه‌ها و حضور در طبیعت برای خود تنظیم نکنند، چراکه این مراکز کنترل و مسدود خواهد شد.
 وی در پایان با ابراز امیدواری از همکاری خوب مردم استان گفت: با رعایت و توجه مردم به توصیه‌ها در این دو هفته همه‌چیز به حالت عادی بر خواهد گشت.

لطفا هر چه سریع‌تر لرستان را ترک کنید

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1399-01-06 23:56
برای سیزده به در از 6 صبح یا حتی شب قبل تمام جاده های منتهی به پارکهای جنگلی و مناطق تفریحی رو مسدود کنید تا این جماعت الکی خوش بی مبالات مثل پارسال که تو سیل حمله کردن به پارک جنگلی شوراب امسال هم تکرار نکنن
نقل قول کردن
#2 خرم آبادی 1399-01-07 01:21
تو رو خدا این مسافران ناخوانده و بی مسئولیت رو بیرون کنید که بجز دردسر هیچی برای لر و لرستانی ندارند.
نقل قول کردن
#3 شهروند 1399-01-07 12:52
آقای قاسمی مدیریت محترم سایت خوب یافته لطفا بزرگی کنید و در مورد بومی و غیر بومی اطلاع رسانی کنید
شخصی از خرم آباد اگه بخواد بره دورود یا الیگودرز بهش میگن چرا پلاکت خرم آباده
شما غیر بومی هستید
شما تو سایت گفتین بومی منظور کل شهرهای استانه
و غیر بومی پلاک های استانهای دیگر
اگر غیر بومی شامل شهرهای استان میشه پس پلاک های شهرهای دیگر استان نباید وارد خرم آباد بشن چون وقتی پلاک خرم آباد میره شهرهای دیگر استان ، مامورین بهش تذکر میدن.
قانون باید برا همه یکسان باشه
ممنون میشم جواب بدین و بومی و غیر بومی را در باب قرنطینه شفاف سازی کنید
----------
بر اساس آخرین اطلاعات عبور پلاکهای استان داخل هر استان نباید مشکلی داشته باشد
نقل قول کردن
#4 مازیار 1399-01-07 12:58
جناب آقای استاندار لطفا ادارت رو تعطیل کن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا