یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد از پلمپ بیش از ۵۰ واحد صنفی در این شهر خبر داد.
به گزارش یافته، جعفر طولابی شامگاه دوشنبه 4 فروردین ماه 99، گفت: پس از چندین بار اخطار، سرانجام بر اساس مصوبه‌ی ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کووید ۱۹، طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۵۰ واحد صنفی را که توجهی به این مصوبه نداشتند با هماهنگی مراجع قضایی، اداره اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف پلمپ شدند.
طولابی ادامه داد: در راستای مقابله با ویروس کووید ۱۹ و اجرای یکی از تأثیرگذارترین روش های مقابله با این ویروس که قطع زنجیره‌ی انسانی است، بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا تا ۱۵ فروردین ماه به‌جز فروشگاه‌های مواد غذایی دیگر اصناف بایستی فروشگاه‌های خود را تعطیل نمایند.
وی افزود: این مصوبه به روسای تمامی اتحادیه‌ها ابلاغ‌شده و طی روزهای آینده گشت‌های بیشتری در سطح شهر مستقر خواهند شد. در صورتی که فروشگاه‌های مورد اشاره فعالیت داشته باشند ضمن پلمپ به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
طولابی تاکید کرد: ما به هیچ وجه دنبال برخورد قهری نبوده و نیستیم، ولی مسئله‌ی اصلی جان انسان هاست و این موضوع قابل اغماض نیست. انتظار می‌رود کسبه و اصناف محترم شرایط خطرناک ویروس کووید ۱۹ را جدی بگیرند و برای حفاظت از جان خود، خانواده و همشهری هایشان همکاری لازم را داشته باشند
 
خبر: رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1399-01-05 00:58
با تشکر از فرماندار محترم. از کليه مردم محترم خواهشمندم رعایت فرمایید. من امروز از شیفت کاری برمی گشتم که خیابان‌ها پر ماشین بود. تورا به خدا بی دلیل بیرون نریم.
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1399-01-05 11:33
اقا خیلی از مغازه ها بازند چند تا قفل یدکی هم دارند.خیابان شریعتی-علوی-وصا ل تعداد زیادی از مغازه ها تعطیل نکردند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا