یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد گفت: متاسفانه برخی از هم استانی ها بیماری را جدی نگرفته و در نخستین روزهای عید با رفتن به دید و بازدید علاوه بر به خطر انداختن جان خود و خانواده تعداد مراجعان به این مرکز درمانی را افزایش داده اند.
دکتر عباس آزادی در گفت‌وگو با صدای رسا با بیان اینکه مراجعان با شرایط حاد به این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند، گفت: بخش‌های ICU شهدای عشایر پاسخگوی حجم مراجعان نبود از این رو دو بخش دیگر را به این بیمارستان اضافه کردیم.
وی افزود: به‌رغم اینکه در روزهای پایانی سال ۹۸ در وضعیت پلاتو بودیم اما متاسفانه با عدم رعایت از سوی هم استانی ها نمودار حالت صعودی به خود گرفته است.
دکتر آزادی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با استمرار این روند در روزهای آینده شاهد پیک دوم بیماری کرونا در لرستان باشیم.
وی از هم استانی ها خواست تا در خانه بمانند و با قرنطینه خانگی زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ را کاهش دهند.
رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد گفت: اگر مردم رعایت نکنند با موج وحشتناکی از تعداد مبتلایان به ویروس در استان مواجه خواهیم شد بنابراین برای حفظ سلامتی خودتان هم که شده در خانه بمانید.


دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1399-01-04 23:53
با سلام و خسته نباشید به دکتر عزیز و کلیه عزیزان کادر درمانی بیمارستان شهدای عشایر و سایر بیمارستانهای استان لرستان.
دکتر دیگر کار از خواهش و تمنا گذشته، عده ای از مردم چون موضوع و عمق فاجعه را درک نمی کنند نیازمند بکارگیری تدابیر شدید انتظامی در سطح استان میباشد. افرادیکه نمی فهمند و به دید و بازدید و مسافرت مشغولند بایستی به شیوه پلیس هند(برای جلوگیری از شیوع کرونا با ضرب چوب خیابانها را خالی می کند) متوسل شد.
نقل قول کردن
#2 رضا 1399-01-05 00:06
کادر درمان دقیقا شبیه جنگجویانی هستند که در یک فضای باز تاریکی مطلق بدون جان پناه در حال درمان مجروحان شیمایی هستند و خود نیز در محاصره دقیقا نمیدانند از چه ناحیه و سمتی مورد هدف قرار میگیرند بیایید قدر این مدافعان سلامت و جان خود را بدانیم با روحیه دادن به کادر درمان بخش ویزه بیمارستانها که مستقیما درگیر هستند خسته نباشی بگوییم و بدانند که میدانم در سخت ترین شرایط ممکن قرار دارند. و دارند از جان خود مایه میگذارند خسته نباشید دلاوران عرصه سلامت مردم
نقل قول کردن
#3 شهروند 1399-01-05 01:01
اگه واقعا کادر درمان را دوست داریم بیرون نریم. اینها هم حق دارند پیش خانواده هایشان باشند. پس همه بایدکمک کنیم.
نقل قول کردن
#4 رضا۲ 1399-01-05 01:26
چرا دولت کادردرمان رودر هتل های خالی اسکان نمیده بنده خدا خودشون هیچ درمعرض خطرهستن خانوادشون هم درمعرض خطرن
نقل قول کردن
#5 محمد 1399-01-05 03:38
با سلام . اولن من به کادر پرستاری که از جان مایع میگذارند خسته نباشید و خدا قوت میگم چرا که شب و روز در خدمت بیمار هستن . اما دکترها تو خواب و روز یک ساعت حتی به بیمارستان که ماهی خدا تومن حقوق بهشون میده نمیرن و بعدازظهرها تو مطب پول پارو میکنن این کادر پرستاریه که با وانساپ و تلگراو ... سی تی و .... را برای دکترها ارسال و دکتر از راه دور معاینه و دارو تجویز میکنه شما در مواقع عادی به بیمارستان بروید بجز دکتر اورژانس دکتر دیگه نیست باید تا صبح صبر کنی تا دکتر آنکال بیاد . و سری بزنه بره . در صورتی اون دکتر پول آنکالش رو هم میگیره میره تو خونه تو خواب نازه متاسفم .
نقل قول کردن
#6 سعید 1399-01-05 08:54
سلام و تایید تمام فرمایشات قبلی دوستان و با کمال احترام برای کلیه کادر درمان فکر میکنم کادر درمان ما هم از کیفیت لازم برای این مشکل (به هر علت)برخوردار نیست اگر مقایسه ای میان مرگ و میر این بیماری در جهان و ما انجام بشه در ایران مانند ایتالیا تقریبا 10/،هست در حالی که حرم 2/،و البته مطلب چند روز پیش در همین یافته از قول جناب نظری در خصوص مادر مرحومشون الان گره تعداد مبتلایان نیست گره اصلی میزان مرگ و میره که متاسفانه در ایران بسیار بالاست
نقل قول کردن
#7 مردم 1399-01-05 10:06
ضمن خسته نباشید به کادر درمان لرستان
از امروز مسافرت غیر ضرور چند میلیونی کارمندان دولت شروع شد. (باز شدن اداراتی که اصلا اضطراری ندارد)
نقل قول کردن
#8 رضا-س 1399-01-05 11:10
متاسفانه سطح فرهنگ عمومی کشور بسیار پایین است.موقعی که کشورهای پیشرفته از مدارس ، فرهنگ سازی را شروع می کنند و قضیه را جدی می گیرند برای همین روزهاست.
دقیقاً تفاوت کشورها در همین مساله است.
نقل قول کردن
#9 حسینی 1399-01-05 12:10
وقتی ادارات باز هستند چطور باید قرنطینه رو رعایت کرد
نقل قول کردن
#10 رضا۲ 1399-01-05 21:25
مشکل اینجاست ادارات که تعطیل باشن ملت کارمند وتعطیل پامیشن میرن مسافرت متاسفانه
نقل قول کردن
#11 علی فضلی 1399-01-06 01:37
آفرین به پرسنل بیمارستان شهدای عشایر که برای سلامتی مردم تلاش و زحمت می‌کشند. مردم هم بدانند با بیرون نرفتن هم سلامت میمانند و هم زحمت پرسنل درمانی را کم میکنند.
نقل قول کردن
#12 وضعیت بحرانی 1399-01-06 08:17
1-مبادی ورودی و خروجی شهرهای تابعه استان بصورت واقعی و نه بصورت نمایشی و تبلیغاتی کنترل شود و همچنین از ورود مسافرین جلوگیری شود2-عملیات شناسایی افراد آلوده از افراد سالم بصورت محله محور و واقعی انجام شودو جهت انجام این کار با تقسیم هر محله و تعیین فرمانده سلامت و با کمک بهداری نیروهای مسلح این کار در اسرع وقت انجام پذیرد3- فعالیت دستگاههای اجرایی غیر خدمات رسان با حداقل نیروها و بصورت شیفتی انجام شود 4-اخبار و اطلاعات واصله حکایت از آن دارد که متاسفانه به رغم تاکید در خصوص عدم پذیرش مسافر برخی از واحدهای اقامتی مبادرت به پذیرش و اسکان مسافرین نموده اند اداره میراث فرهنگی و گردشگری به همکاری مراجع انتظامی و قضایی نظارت و برخورد لازم در خصوص کنترل موضوع را معمول نمایند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا