یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهور لرستان از افزایش سرعت‌ها، در خیابان‌های شهر با وجود خلوتی معابر خبر داد. به گزارش یافته، سرهنگ "مرتضی چغلوند" در خصوص وضعیت ترافیکی معابر شهری اعلام کرد: با شیوع ويروس کرونا ما شاهد کاهش ترددهای شهری هستیم که زمینه تخلف و تصادف را فراهم می‌آورد.
وی ادامه داد: پويش "در خانه بمانيم" از سوی هم استانی‌های عزیز مورد استقبال قرار گرفته و معابر شهری خلوت شده‌اند و شهروندان محترم به‌جز در موارد ضروری از منزل خارج نمی‌شوند و به پویش موردنظر پیوسته‌اند و موجب کاهش ترددها به شکل چشم‌گیری شده که متأسفانه بعضی رانندگان متخلف این معابر خلوت را با پیست سرعت اشتباه گرفته‌اند.
سرهنگ چغلوند افزود: شدت تصادف رابطه مستقیم با سرعت دارد و نقش سرعت در شدت تصادفات و آثار جانی و مالی و عواقب ناشی از تصادفات ناشی بر همگان واضح و مبرهن است.
رئیس پلیس راهور استان لرستان یادآور شد: در معابر شهری هر لحظه خطر عبور عرضی با طولی عابران پیاده و یا سایر کاربران آسیب‌پذیر وجود دارد لذا سرعت می‌تواند برای آن‌ها یک تهدید جدی باشد.
وی با اشاره به لغزنده بودن معابر شهری با توجه به بارش نزولات جوی از رانندگان خواست؛ رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و رعایت فاصله طولی با خودرو جلو را به‌عنوان 3 فاکتور مهم جهت رانندگی ایمن در شرایط لغزندگی معابر در اولویت رانندگی آن‌ها قرار گیرد.
این مقام انتظامی در پايان به رانندگان توصیه کرد: پليس راهور در معابر درون شهرها، حضور شبانه‌روزی داشته و با استفاده از تجهيزات کنترلي برابر مقررات با تخلفات رانندگی برخورد می‌نماید.

کاهش ترددها نباید زمینه‌ساز افزایش سرعت و تخلف شود

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا