یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 با توجه به مصوبات شورای تأمین و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان خرم‌آباد کلیه اماکن تفریحی و گردشگری این شهرستان در ایام نوروز تعطیل است.
به گزارش یافته، روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم‌آباد با صدور اطلاعیه از تعطیلی تمام اماکن تفریحی گردشگری خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: ورود هم‌وطنان و هم استانی‌ها به خرم‌آباد برای استفاده از اماکن تاریخی تفریحی و گردشگری ممنوع است به‌ویژه از ورود به مناطق گردشگری داخل شهر و مناظر بخش‌های تابعه ازجمله‌ پاپی حتی برای شهروندان و هم استانی‌های عزیز جلوگیری می‌شود.
انتظار می‌رود برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت خود و دیگر همنوعان همه عزیزان از سفرهای درون و برون‌استانی در ایام نوروز جدا خودداری نمایند.



دیدگاه‌ها  

#1 شهر یار 1399-01-01 19:16
امروز صحنه ای دیدم تقریبا"نزدیکهای ساعت ۱۳ یک ماشین ۲۰۶ هاج بک پلاک قم(۱۶) در حالی ماشینهای که از طرف پل دارایی زاده پشت چراغ قرمز توقف کرده بودند علا وه برانکه چراغ قرمز را رد کردوسط چهاراه دوباره اقدام به دور زدن ورفتن به طرف میدان پلیس(ژاندارمری کرددر حالی که ماشینها از طرف میدان شهدا بسرعت در حال عبور بودند خوشبختانه سرباز وظیفه پلیس شماره ماشین متخلف را یاداشت کرد امیدوارم مسئولین استان از ورود پلاکهای خارج استان جلوگیری کنند چرا که در این موقعیت خطر بیشتری متوجه مردم استانمان می شود
نقل قول کردن
#2 فلک افلاک 1399-01-02 02:53
ازشما خواهش میکنم جلوی این بحران بگیرید تا سیر نزولی داشته باشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا