یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مراکز تأمین مایحتاج اولیه مردم به فعالیت خود در این ایام ادامه دهند.
به گزارش یافته، "محمود ثمینی" در اولین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان در سال 99 ضمن تبریک سال نو به مردم و دست‌اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: طبق ابلاغ تلفنی وزیر محترم کشور مقرر گردید به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اماکن پر ازدحام و بازارها تا پایان تعطیلات فروردین بسته باشد و برای نظارت بر اماکنی که نیاز مردم را تأمین می‌کنند، تدابیر لازم را به کار گرفته شود.
ثمینی بیان داشت: این ابلاغ مشمول مراکز تأمین مایحتاج اولیه مردم مانند فروشگاه‌های مواد غذایی نمی‌باشد و آن‌ها برای توزیع این اقلام به فعالیت خود ادامه دهند.
وی در ادامه گفت: سازمان‌های نظارتی در این ایام اقدامات خود در زمینه تأمین نیاز مردم و اعمال نظارت بر بازار را طبق برنامه‌ریزی به صورت مدون در دستور کار داشته باشند.
ثمینی تصریح کرد: پایگاه‌های سلامت مستقر در ورودی شهرهای استان نظارت و کنترل بر ورودی و خروجی‌ها را به‌صورت مستمر انجام دهند و فرمانداران نیز با توجه به شرایط سخت ‌کاری کادر پزشکی استان، اقدامات لازم در زمینه سرکشی از بیمارستان‌ها را پیگیری و کنترل بر این اماکن را به‌صورت منظم اعمال کنند.
معاون استاندار در پایان ضمن تأکید بر عدم خروج مردم از منازل و پرهیز از ترددهای بی‌مورد، خاطرنشان کرد: فرمانداران تهیه و تأمین مواد بهداشتی و شوینده‌های موردنیاز را در نظر داشته باشند و عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی طبق برنامه‌ریزی به‌صورت روزانه انجام شود.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1399-01-01 16:25
جلو این مردم که هجوم بردن به کیو بگیرید انگار از دنیا بی خبر هستن .جون خودشون ارزش نداره بقیه شهرو آلوده میکنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا