یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: آمار تردد روزانه ۲۸ اسفند ۹۸ در محورهای استان لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد کاهش یافته است.
 به گزارش یافته، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش تردد شمارهای استان در روز ۲۸ اسفند امسال تعداد ۱۹۷ هزار و ۳ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان تردد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ با ۴۵۸ هزار و ۱۵۵ دستگاه ۵۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.
شرفی افزود: این آمار نشان می‌دهد که اکثر مردم به توصیه‌ها در خصوص پرهیز از سفرهای غیرضروری به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توجه دارند اما باز هم تاکید می‌کنیم هم‌وطنان از سفر پرهیز و در خانه بمانند تا با یاری خداوند این ویروس منحوس را که تاکنون جان تعداد زیادی از هم‌وطنانمان را گرفته است، شکست دهیم.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: نوروز امسال متفاوت از سال‌های قبل است و از مردم می‌خواهیم این شرایط را درک کنند تا خدای‌نکرده مشکلی برای خود و دیگران ایجاد ننمایند.

کاهش ۵۷ درصدی تردد در لرستان/ مردم در خانه بمانند

دیدگاه‌ها  

#1 کرونا 1399-01-01 01:26
امروز که استاندار خوزستان اعلان کرد و فیلمش هم گذاشتن که مسافران را در ورودی استان برمی گرداند به مبدا یا استان های دیگر لازمست استاندار و مسوولین استان لرستان اقدامات مشابه جهت حفظ جان مردم و مسافرین انجام دهند در غیر اینصورت در هفته های بعدی باید به عزا نشست
نقل قول کردن
#2 علی 1399-01-01 20:33
تنها شهری که اجازه میده خودرو های پلاک شهر های
دیگه بیان داخل شهر همین خرم آباد خودمونه
راستی چرا؟؟؟؟؟
در پلیس راه کمالوند به راحتی خودرو های
پلاک شهرهای دیگر میان داخل شهر خرم آباد.
چیزی جز تاسف برایمان نمانده است.........
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا