یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مصوبات جدید جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان لرستان ابلاغ شد.
به گزارش یافته، مصوبات جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان لرستان مورخ 24  اسفندماه به شرح ذیل ابلاغ شد:
 
🔸 مقرر گردید تمامی واحد‌های تولیدی الکل، ژل‌ و محلول ضدعفونی، ماسک و... مرتبط با بحث ویروس کرونا در ایام نوروز باید به فعالیت خود ادامه دهند.
 
🔸 مقرر گردید دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز و تلفن به هیچ عنوان حق قطع اشتراک مشترکین خود را ندارند.
 
🔸 مقرر گردید با هماهنگی دیوان محاسبات و امور مالیاتی هزینه کردن اعتبارات ارزش‌افزوده برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس در فرمانداری‌ها منعی ندارد.
 
🔸 مقرر گردید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توزیع کود شیمیایی از طریق رابطین سازمان جهاد کشاورزی به منظور جلوگیری از تجمع آنان و خطر مبتلا شدن و گسترش ویروس کرونا انجام شود.
 
🔸 مقرر گردید با توجه به موافقت وزیر محترم بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، دانشگاه علوم پزشکی استان اقدامات لازم در خصوص جذب نیرو‌های درمانی مورد نیاز خود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را بعمل آورد.

🔸 مقرر گردید حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی به ۵۰ درصد کاهش داده شود و کارکنانی که دارای شرایط خاص و یا پیش زمینه بیماری‌های خاص هستند الزامی به حضور در محل کار ندارند.

🔸 مقرر گردید ساعت کار داروخانه‌های استان افزایش یابد.
 
🔸 مقرر گردید تمام کالا‌ها و اقلام مرتبط با مقابله و پیشگیری ویروس کرونا که از طرف ادارات تعزیرات ضبط شده هر چه سریع‌تر به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود.
 
🔸 مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی معاونت امور اقتصادی استانداری برای واردات کالا‌های بهداشتی از دیگر کشور‌ها تمهیدات لازم را اتخاذ کند.
 
🔸 مقرر گردید امور عشایر، منابع طبیعی، نیروی انتطامی و فرمانداران بروجرد و پل‌دختر تمهیدات لازم جهت عدم ورود عشایر کوچ رو به استان را انجام دهند.
 
🔸 مقرر گردید تا اطلاع ثانوی خدمات اتوبوس واحد در شهرهای استان تعطیل اعلام شود.
 
🔸 مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی نسبت به آموزش داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان جهت کمک به کادر درمان و غربالگری اقدام نماید.
 
🔸 مقرر گردید جمعیت هلال‌احمر استان دو دستگاه آمبولانس همراه نیرو و تجهیزات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد.
 
🔸 مقرر گردید جمعیت هلال‌احمر و سپاه حضرت ابوالفضل (ع) نسبت به ایجاد و تجهیز دو مرکز قرنطینه اقدام نمایند.

🔸 مقرر گردید شرکت‌های آب  برق گاز  مخابرات و شهرداری همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی جهت راه‌اندازی مرکز قرنطینه دورود را به عمل آورند.

🔸 مقرر گردید شهرداری‌ها نسبت به جمع‌آوری مستمر پسماندها اقدام و اقلام بهداشتی موردنیاز را در اختیار کارکنان خود قرار دهند.

🔸 مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تجهیز مرکز نقاهتگاه در شهرستان دلفان اقدام نماید.
 
🔸 مقرر گردید اداره کل دامپزشکی با همکاری جهاد کشاورزی نسبت به ساماندهی و نظارت بر میادین عرضه دام زنده اقدام نماید.
 
🔸 مقرر گردید داروخانه‌های دامپزشکی با هماهنگی فرمانداری‌ها به فعالیت خود ادامه دهند.

🔸 مقرر گردید بانک‌ها با همکاری صداوسیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اطلاع‌رسانی در خصوص انجام فعالیت‌ها بانکی را به اطلاع عموم برساند.
 
🔸 مقرر گردید به‌منظور جلوگیری از مراجعه افراد، خدمات اینترنت تمام مشترکانی که اعتبار آن‌ها منقضی شده است به مدت دو هفته تمدید گردد.
 
🔸 مقرر گردید ضمن بازرسی از جایگاه‌های عرضه سوخت، نانوایی‌ها، قصابی‌ها و ... با افراد متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌نمایند برخورد قانونی صورت پذیرد.
 
 روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 مجید بهاروند 1398-12-25 23:09
امیدوارم روزهای دیگه این مقرر گردید رو انجام
شده ببینیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا