یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بنا بر اعلام مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری لرستان، بازار شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، سلسله، دورود و دلفان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
به گزارش یافته، بنا بر ابلاغ رسمی از طرف مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری لرستان، با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس بازار غیر ضروری در 5 شهر در استان لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
 بر این اساس تمامی بازارها به‌جز فروشگاه‌های مواد غذایی و بهداشتی شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، سلسله، دلفان و دورود تا اطلاع ثانوی تعطیل است اما مردم مشکلی برای تامین مواد غذایی نخواهند داشت و فروشگاه‌های مواد غذایی و بهداشتی کماکان در خدمت مردم خواهند بود.
شایان ذکر است تا به امروز 235 مورد ابتلا مثبت و 20 مورد فوت قطعی بر اثر بیماری «کرونا» در استان به ثبت رسیده است.


دیدگاه‌ها  

#1 محمدحسین 1398-12-24 12:09
فروشگاهها خیلی گران فروشی می کنند نظارتی هم کما فی سابق نیست تمام قیمت های اجناس داخل فروشگاهها 15الی25درصد گرانتر به فروش می رسند
نقل قول کردن
#2 محمد آروان فر 1398-12-25 10:04
بهتر بود آقایان مسئول دستور تعطیلی اصتافی را که قول پرداخت خسارت داده اند میدادند در این میان چه کسی پاسخگوی اصناف وکسبه ایی است که تمام امیدشان برای پرداحت اقساط بانکی عقب افتاده و چک پاس نشده وکرایه محل کسب و... به این هفته آخر سال بود امیدوارم قدری سنجیده تر به موضوع تعطیلی مشاغل بیاندسشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا