یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: نیروهای بازنشسته حوزه بهداشت و درمان به‌کارگیری می‌شوند.
به گزارش یافته، موسی خادمی صبح امروز در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس با وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه در برخی از استان‌ها روند شیوع کروناویروس کاهش یافته است، اظهار کرد: طی این جلسه طبق گزارشی که استانداران ارائه دادند در برخی از استان‌ها گسترش ویروس کرونا رو به افزایش است که قرار شد کمک بیشتری به آنها شود.
وی به پیشنهاداتی که به رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه داده بود، اشاره کرد و گفت: مساعدت برای توزیع ماسک در استان‌ها و صدور مجوز جهت ساخت ماسک‌های پارچه‌ای و همچنین استفاده از نیروهای بازنشسته حوزه بهداشت و درمان و بکارگیری پزشکان و پرستارانی که بیکار هستند در این مقطع زمانی می‌توانند در این جریان کمک شایانی کنند.
وی گفت: همچنین پیشنهاد شد ترتیبی داده شود در صورت امکان بخشی از منابع استان در خارج از شمول به حوزه مبارزه با کرونا انتقال داده که همگی مورد موافقت قرار گرفتند.
 استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام تعطیل نوروز خاطرنشان کرد: هیچ گونه تسهیلات نوروزی برای مسافران نخواهیم داشت، مراکز تاریخی، تفریحی و هتل‌ها تعطیل و شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری استان اقدامی برای آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی انجام نداده‌اند.
 وی ادامه داد: لرستانی‌هایی که در سایر نقاط کشور هستند و قصد حضور در استان را دارند توصیه می‌شود از دید و بازدید صرف نظر کنند چراکه امکان انتقال یا گرفتن این ویروس وجود دارد، از این‌رو سلامتی خود یا دیگران را به خطر می‌اندازند.

استاندار لرستان: هیچ‌گونه تسهیلات نوروزی برای مسافرین نداریم

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1398-12-22 19:21
جلوی این مسافران مسیر شمال به جنوب کشورو بگیرید که تو پارک شریعتی چادر میزنن
نقل قول کردن
#2 الف 1398-12-23 21:20
تسهیلات چیه آقای استاندار، اصلا اجازه ندهید هیچ پلاک شهرستان وارد شهر های لرستان بشود یا توقف کنند ماشین های عبوری از استان داخل شهرها هم خودرو ها توسط مامورین و دوربین های امنیتی و راهنمایی رانندگی و پلیس راه تحت کنترل باشند
نقل قول کردن
#3 الف 1398-12-23 21:22
به همشهریان خودمان هم نباید اجازه خروج از استان و شهرستان شان داده شود در هر صورت حتی با انجام تست مگر اینکه در هنگام ورود شرط قرنطینه را بپذیرند
نقل قول کردن
#4 کرونا 1398-12-23 21:24
در هر شهرستان محلی برای افراد بومی که از خارج از استان می‌آیند جهت قرنطینه در نظر گرفته شود. خیلی محکم کنترل کنید کسی از مقصد دیگه به خودش اجازه نمی‌دهد حرکت کند به قصد استان لرستان
نقل قول کردن
#5 68 1398-12-23 23:53
اگر تو تونسی ورودی و خروجی خرم ابادن کنترل بکی، نشتی یکی غربیه بیا وش راس مویی.
پیا خواع
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا