یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد از لغو کلیه برنامه‌های ستاد خدمات سفر (نوروزی) شهرداری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.


به گزارش یافته، محمد شریفی مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع گفت: شهرداری از ماه‌ها پیش با تشکیل ستاد خدمات سفر تمهیدات مختلفی را برای استقبال شایسته از مهمانان نوروزی پیش‌بینی کرده بود و قرار بود در اسفندماه جاری اقدامات مختلفی را در این راستا به مرحله اجرا در بیاوریم.
وی افزود: متأسفانه با شیوع بیماری کرونا و مخاطرات ناشی از ورود خیل مسافرین نوروزی برای همشهریان و همچنین احتمال شیوع بیماری در ستادهای اسکان و کمپ‌های اقامتی، اقدام به لغو به برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهرداری نمودیم.
شریفی مقدم تأکید کرد: در اجرای سیاست‌های استاندار محترم و ستاد استانی مبارزه با کرونا و همچنین لزوم حفاظت از سلامتی شهروندان، هیچ‌کدام از برنامه‌های نوروزی شهرداری از جمله ایجاد مراکز اسکان، بهارمالگه ها و برنامه‌های موسیقی و نمایش و غیره برگزار نخواهند شد.
شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: البته این به معنای لغو برنامه‌های مربوط به زیباسازی و خانه‌تکانی شهر نیست چرا که ما موظفیم با ایجاد جو نشاط و آرامش از نگرانی‌ها و آلام روحی شهروندان بکاهیم و با تزریق انرژی مثبت، مردم را در مقابل ویروس‌های روحی که خود زمینه شیوع بیشتر ویروس‌های بیماری‌زا را فراهم می‌کنند، بیمه نماییم.
وی تصریح کرد: پروژه رنگ‌آمیزی بلوارها و میادین و زیرگذرها همگام با گندزدایی آن‌ها که در روزهای اخیر توسط نیروهای شهرداری آغاز شده است اقدامی در راستای ایجاد جو نشاط و تزریق روحیه مثبت و ایجاد نوعی گشایش و آرامش روانی است.
شهردار خرم‌آباد در ادامه خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه‌های ستاد نوروزی شهرداری را صرف مبارزه با بیماری کرونا خواهیم نمود تا انشا الله این آفت از سرزمین ما رخت بربندد.
وی همچنین در تشریح اقدامات شهرداری در راستای مبارزه با کرونا گفت: ما در دو هفته گذشته با استفاده از مواد ضد عفونی کننده موثر که پر اثر ضدویروس آن‌ها تا مدتی باقی می‌ماند اقدام به گندزدایی مستمر فضاهای عمومی نموده‌ایم.
شریفی مقدم در پایان اظهار داشت: امیدواریم با متوقف شدن روند شیوع ویروس کرونا، در آینده نزدیک شاهد افزایش شور و نشاط شهروندان و رفع نگرانی‌ها باشیم و مطمئن باشید شهرداری هر آنچه را که در توان داشته باشد صرف این موضوع خواهد نمود.

لغو کلیه برنامه‌های خدمات سفرهای نوروزی در خرم‌آباد



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا