یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان گفت: بخش نگهداری بیماران ابتلا به کرونا و افراد مشکوک به این ویروس در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد جداسازی شده است.


خدانظر دریکوند روز شنبه در بازدید از این بیمارستان در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بنا بر اظهارات دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان‌های خارج از شهر امکانات لازم برای ایجاد بخش قرنطینه کرونا را نداشتند بنابراین قسمتی از مرکز درمانی شهدای عشایر به این امر اختصاص یافت.
وی با تاکید بر اینکه بخش‌های عادی بیمارستان از بخش بیماران مشکوک به کرونا جدا است ادامه داد: در هر زمان عده‌ای باید در جامعه ایثار کنند که امروز هنگام ایثار پزشک، پرستار و کادر درمانی است و همه با تمام وجود به مردم خدمت می‌کنند.
دریکوند از فداکاری پزشکان و پرستاران تقدیر کرد و گفت: همه باید همکاری کنیم تا اثرات ناشی از این ویروس در جامعه به حداقل رسیده و ریشه‌کن شود.
علوم پزشکی لرستان تاکنون ابتلای سه نفر به کرونا ویروس را تایید کرده و بیش از ۶۰ نفر نیز تحت نظر هستند.

بخش نگهداری بیماران مشکوک به کرونا در خرم آباد قرنطینه است




دیدگاه‌ها  

#1 علی 1398-12-10 11:43
سلام و خدا قوت خدمت این پرسنل زحمت کش.یافته عزیز پیگیر تاخیر در شروع کار ادارات باشین.به خدا نه ماسک هست نه مواد شوینده.ارباب رجوع بنده خدا هم میاد.چرا لرستان همیشه باید غرق در مشکل بشه بعد مدیرانش تصمیم بگیرن.آقای استاندار کجا هستند؟؟با امکانات ضعیف استان ما اگه کرونا شیوع کنه فاجعه میشه.فکری به حال مردم بکنید.پیشگیری بهتر از درمان است...ممنون از یافته و پیگیری های خوبتان.
نقل قول کردن
#2 همشهری 1398-12-11 09:30
سلام و خسته نباشید به پرسنل خدوم درمان
این افراد که از جان خود برای سلامتی دیگران می گذرند همان افرادی هستند که چند وقت پیش همه ما معترض به حقوق و دستمزدشان بودیم اما فکر نمی کردیم که استرس کاریشان چقدر زیاد است و با جان انسان سر و کار دارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا