یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به سه نفر خبر داد.
آمادگی مراکز درمانی لرستان برای مقابله با کرونا/ می‌توان از سد ویروس گذشتبه گزارش یافته، محمدرضا نیکبخت ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: فردی که آزمایش کرونای مثبت وی امروز اعلام شد یک مرد ۸۰ ساله است که به این ویروس مبتلا شده است.
وی با بیان اینکه حال عمومی این فرد در حال حاضر مساعد است ادامه داد: پیش از این نیز دو فرد با جنسیت مرد در استان لرستان به ویروس «کرونا» مبتلا شده بودند که حال این دو نفر نیز در حال حاضر رو به بهبودی است.
نیکبخت با اشاره به اینکه راه‌های پیشگیری از این بیماری دقیق اما آسان است گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌ها شستن دست‌ها با آب و صابون است و افراد خانواده سعی کنند بیشتر درمنزل بمانند از مسافرت های غیر ضروری پرهیز کنند چرا که بهترین مکان برای افراد در این شرایط خانه است.

مبتلایان به کرونا در لرستان سه نفر شدند

دیدگاه‌ها  

#1 وطن 1398-12-08 21:34
همشهریان عزیز با سلام لطفا ولطفا خیلی مراقب باشید این ویرووس دوره نهفتگی از 14روز تا 27 روز داره یعنی افرادی که 20 روز یا 2هفته پیش مبتلا به ویروس شدن الان بروز کرده این به این معنی هست که خیلیا رو مبتلا کردن پس بهتره خودمون خودمونو قرظینه کنیم که مبادا به عزیزانمون اسیبی برسه . دعا هم فراموش نشه انرژی مثبت هم درکناررعایت نکات بهداشتی فراموش نشه
نقل قول کردن
#2 مهدی 1398-12-08 22:15
دفع بلا، نجات از هلاکت و بیماری یکی از خواص این دعا است که باخواندن یا همراه داشتن آن رفع می‌شود.

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا نُورُ یا بُرْهانُ یا مُبینُ یا مُنیرُ یا رَبِّ اِکْفِنی الْشُّرُورَ وَ آفاتِ الدُّهُورِ وَ اَسْئَلُکَ النَّجاةَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ»

ای نور و ای دلیل روشن و ای آشکارکننده، ای نوربخش، پروردگارا کفایتم کن از شرور و آفات روزگار و از تو خواهم رهایی را در روزی که دمیده شود در صور.

منبع: کلیات مفاتیح الجنان ( ترجمه استاد انصاریان )
نقل قول کردن
#3 ارش 1398-12-09 12:27
لطفا يك مدت تا جايي كه امكان داره از خونه بيرون نريد بخاطر خودتون و همشهري ها چون اين شهر امكانات پزشكي نداره
نقل قول کردن
#4 علی60 1398-12-09 16:00
یافته عزیز سلام ممنون از خبرگزاری مفید شما. خواهش میکنم اطلاع رسانی فرمایید چرا شهرداری خیابانها رو ضدعفونی نمیکنه اجازه دادن همه گیربشه بعد بااب خالی ضدعفونی کنن بعضی افراد بی فرهنگ اب دهانشونو مییزن تو خیابون ن نمیدونم نسل این بی فرهنگا که تشخیص نمیدن اب دهنشونو نریزن تو کچه وخیابون کی برداشته میشه :sad:
نقل قول کردن
#5 ناشناس 1398-12-10 13:26
شاید این کرونایی که تازه امده وسیله ای
باشد برای بر چیدن بساط شیادان و رمالانی
که خود را عقل کل می دانند و علم و دانش
را خصوصا علم پزشکی را به سخره
می گیرند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا