یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون استاندار لرستان: به مردم اطمینان می‌دهیم حاکمیت با تمام قوا از سلامت آنها محافظت خواهد کرد.



به گزارش یافته، جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده به ریاست دکتر ثمینی معاون استاندار و با محوریت کرونا ویروس برگزار شد که اعضای حاضر گزارشی از اقدامات انجام شده و پیشنهادات خود در این زمینه را ارائه دادند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ضمن تقدیر و تشکر از مردم سلحشور لرستان به خاطر خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات دوم اسفندماه اظهار داشت: پیروز صحنه انتخابات مردم بودند و آرامش و امنیتی مثال‌زدنی بر فضای انتخابات لرستان حکم‌فرما بود.
محمد ثمینی بیان داشت: نکته مهم امروز کشور ما که مسئولین نظام بر کنترل آن تأکید بسیار دارند کرونا ویروس است که است که از چین شروع و به روش‌های مختلفی به کشور وارد شد و همه ما ناخودآگاه درگیر این موضوع هستیم.
ثمینی با اشاره به اینکه مردم نگران ویروس کرونا نباشند اما باید به آن حساس باشند افزود: به مردم اطمینان می‌دهیم حاکمیت با تمام قوا از سلامت آنها محافظت خواهد کرد مردم نیز خود باید در این راه همکاری و کمک کنند و اقدامات پیشگیرانه را بر اساس توصیه‌های پزشکی انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که در فروع دین از رهنمودهای مراجع دینی پیروی می‌کنیم باید در مسائل تخصصی پزشکی از کارشناسان علوم پزشکی تبعیت کرد و از اظهارنظرهای بی مبنا دوری کنیم.
معاون استاندار در خصوص اقدامات انجام گرفته برای مقابله با کرونا ویروس تصریح کرد: تاکنون اقداماتی در جهت تهیه اقلام و امکانات پیشگیرانه از قبیل تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده انجام شده است که نیازمند ‌افزایش و تسریع در فراهم‌سازی مقدار بیشتری از این مواد هستیم.
ثمینی در ادامه با اشاره به نیاز مردم استان به ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده تأکید کرد: تولیدکنندگان با در نظر گرفتن حساسیت ویروس کرونا از هر گونه احتکار و یا عملی که سلامت و آرامش جامعه را تهدید کند بر حذر باشند.
ثمینی ضمن تأکید بر ضرورت تضمین سلامت کادر پزشکی درگیر با بیماران مبتلا به این ویروس مطرح کرد: با توجه به حضور کادر پزشکی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و ارتباط مستقیم با بیماران مبتلا، اقدامات لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی در تضمین سلامت این افراد در دستور کار قرار گیرد.
وی در پایان تصریح کرد: در خصوص تعطیلی مراکز آموزشی سطح استان و ساعات کاری اماکن اداری نیاز به تصمیم‌گیری است که متعاقباً از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.


دیدگاه‌ها  

#1 68 1398-12-07 21:53
اگه شما مسئولین عزیز تونستید ماسک و الکل و دستکش ظرف مدت زمان کوتاه بدست مردم استان برسونید.
من یکی حرف و اشعار شما رو قبول دارم.
کرونا رو میشه الان در استان متوقف کرد چون تازه میخواد شروع و شیوع پیدا کنه.
نقل قول کردن
#2 ایرج 1398-12-07 22:28
آره مردم ناراحت نباشند...
داروخانه ها پر از مواد ضدعفونی و ماسک است؟؟؟؟
لطفا" از مردم خجالت بکشید...
نقل قول کردن
#3 امیر 1398-12-08 12:40
اتفاقا چون شما می گید نگران نباشید بیشتر نگران میشیم
نقل قول کردن
#4 بهاروند 1398-12-08 19:32
ماسک ساده از 500 تومن شده 5 هزار تومن! مسئولان مثل چین شهرهارو ضدعفونی کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا