یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

متن بیانیه مرتضی محمودوند پس از پیروزی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوم اسفند ماه ۱۳۹۸)
 
 بسم الله الرحمن الرحيم
🇮🇷 مردم شريف ،غيرتمند،فرهيخته و حق باور!
 ابتدا از اينكه فرزند كوچك اين سرزمين بزرگ و باشكوه را شايسته خدمتگزاري دانسته و با راي پاك خود به مجلس شوراي اسلامي بدرقه كرديد سپاسگزاري مي كنم و سر تعظيم به درگاه حضرت حق فرود مي آورم.
🇮🇷 راه براي بيان عمق تفكر والاي مردم مظلوم سرزمينم بسيار دشوار است، اما حقير با استعانت از حضرت حق و پشتوانه شما همتباران عزيزم در پيشگاه باري تعالي با شما عهد مي بندم صداي بلند مظلوميت مردم شريفي باشم كه با عزت و پاكي در كاستيها زندگي كرده و براي عزيز شدن سرزمينمان ايران خون دلها خورده اند و دم بر نياورده اند.
🇮🇷 اين خطه زرخيز  و مردم نجيبش زن و مرد،پير و جوان شايسته بهترينهاست؛در اين برهه بايد همانند مقطع انتخابات در همگرايي و وحدتي بي بديل رقابتها را تبديل به رفاقت كرد و از تمام توان براي رسيدن به هدف كه همانا چيزي جز آباداني اين ديار نيست تلاشي شبانه روزي را آغاز كرد.
 
مردم عزيزم
🇮🇷 بدون شك حقير هرچه دارم از لطف و كرم و بزرگي شماست پس با شما و در كنار شما مي مانم تا مشق شرافت كنم و به خُلق و خوي سر زمينم كه چيزي جز مروت و جوانمردي نيست وفا دار باشم .اين وفاداري خود عهدي است كه مي تواند راههاي تازه اي براي برون رفت از مشكلات عديده اين سرزمين را در خود داشته باشد.به اميد خدا با برنامه اي منسجم و به مدد متخصصان اين خطه شريف بتوانيم با تلاشي همه جانبه طرحي نو در اندازيم.
🇮🇷 برخود لازم مي دانم از مردم شريف،خواهران و برادران،همشهريان عزيز،دوستاني كه در اين سالها به هر صورت فرزند كوچك اين ديار را براي رسيدن به اين هدف ابتدايي ياري كردند تقدير و تشكر كنم و يك بار ديگر دست ياري با خضوع به سوي تك تك همه عزيزان دراز نموده و اعلام كنم ما باهم به ابتداي راهي رسيده ايم كه بايد شعار "ما مي توانيم"را سردهيم .
🇮🇷 اين همان شعار همراهان و همسنگران شهيدمان است كه با آن به جهانيان ثابت كردند كه با عظم و اراده مي شود گامهاي بلندي را براي عظمت ايران اسلامي برداشت.
🇮🇷 بنده حقير خود را وامدار همه مردم شريفم دانسته و با تمام وجود سعي مي كنم نماينده شايسته اي براي همه با هر انديشه و سليقه اي باشم؛چه كساني كه از سر ديدگاه و شناخت به بنده راي داده و چه كساني كه راي نداده باشند.
 
مرتضي محمودوند
سرباز كوچك مردمم ۱۳۹۸.۱۲.۰۳
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1398-12-03 08:54
درود به مردم شهرم به پاکی رای دادند و افراد پاک را انتخاب کردند .درود بر مردم شریف دیارم که از قبیله گرایی عبور کردند و تمام زشتیها را کنار زدند دو نفر از افراد لایق مومن شجاع را انتخاب کردند واقعا تبریک به مردم شریف شهرم خرم اباد.
نقل قول کردن
#2 رضا-س 1398-12-03 09:43
امیدوارم منتخبین استان بتوانند حق و حقوق مردم مظلوم این دیار را با فعال نمودن پروژه های عمرانی راکد از بودجه ملی تحقق بخشند.زیرا 4 سال نمایندگی مجلس خیلی زود می گذرد و آنچه باقی می ماند اثر مثبت نماینده منتخب در آبادانی حوزه انتخابیه است.
نقل قول کردن
#3 امین 1398-12-03 10:00
خداروشکر
همین که مردم فهمیم شهرم به این درک و آگاهی رسیدن که طایفه گرایی رو بزارن کنار خودش جای تقدیر و تشکر داره ..
انشالله این دوره نماینده های ما حق این شهر و استان رو بطور کامل بگیرن و در شهر و استان خودمون مصرف کنند
پیش بسوی شهر و استانی پیشرفته و مقتدر انشالله
نقل قول کردن
#4 ایرج 1398-12-03 10:33
خوشبختانه افرادی که با انواع دسیسه ها در صدد راهیابی به مجلس بودند.شکست خوردند....
نقل قول کردن
#5 سلگی 1398-12-03 10:34
ان کاندیداهایی که این مدت پخت و پز و مطبخ برقرار کردند.ان تعداد که کارت هدیه دادند ان تعداد که پول پخش کردند ان تعداد که در ادارات قومیتی راه انداختن مردم این کارها را زشت و قبیح میدانند و به افراد پاک دست معتقد به اصول انسانی رای میدهند و دو نماینده منتخب جدید بدانند مردم از اینکارها متنفرند.برای دو نماینده منتخب که شهره به دیانت شجاعت پاکی اند انتظار میرود امانت دار خوبی باشند
نقل قول کردن
#6 حسن نادری 1398-12-03 10:50
ان شاءالله در امر خطیری که مردم بر عهده ی شما گذاشتند موفق و پیروز باشید. با تمامی نمایندگان استان، استانهای لرنشین، استانهای زاگرس نشین تعامل خوبی داشته باشید. در مرحله ی اول با لرهایی که مسئولیتهای خوب و موثری در جاهای مختلف دارند (و کم هم نیستند) شبکه (حداقل شبکه اشنایی) ایجاد کنید. اینجانب با تمام توانمندیهایی که دارم در خدمت شما هستم تا بتوانیم برای مردم این مرز وبوم راحتی بوجود بیاوریم.

حسن نادری، هیات علمی دانشکده کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران
نقل قول کردن
#7 محسن 1398-12-03 10:56
اقای محمودوند هتل صخره ای خرم اباد که بالغ بر بیست پنج سال است اصلا افتتاح نشده را افتتاح نمایید
نقل قول کردن
#8 منافی 1398-12-03 10:56
سپاس از مردم خوب شهرم که اینبار به طایفه گری نه گفتند.

سپاس از یافته که طی این ایام در رفع طایفه گری مطالب بسیاری منتشر کرد
نقل قول کردن
#9 عباس 1398-12-03 10:58
اقای محمودوند ساختمان ابتدای پارک معلم خرم اباد که حدود ده سال است که اصلا افتتاح نشده است ونمای پارک را کاملا خراب کرده را زودتر افتتاح نمایید
نقل قول کردن
#10 مجتبی 1398-12-03 11:16
با سپاس از مردم فهیم خرم آباد . امیدوارم این دو نفر منتخب . مردم و از انتخاب خود ناامید نکنند . و جهت رفع بیکاری و فقر استان تلاش کنند.
نقل قول کردن
#11 شهروند 1398-12-03 11:42
رای از طایفه ای به طایفه ای تغییر می کند ازبین نمیرود
نقل قول کردن
#12 ارش 1398-12-03 11:51
اين دوره اگر تونستيد فقط هتل صخره اي رو افتتحاح كنيد ما از شما راضي هستيم كل نيرو وتوانتون رو بزاريد واسه هتل صخره اي
البته بعيد ميدونم بتونيد
نقل قول کردن
#13 علی 1398-12-03 12:07
باسلام.
بنده چندین سال است از خرم آباد رفته ام وساکن تهران
هستم برای پیداکردن کار مجبور به کوچ از شهر
خرم آباد شدم اما مهمترین مشکل شهرخرم آباد
ادارات فاسد واستخدام های سهمیه ای این شهر است
که حتی آوازه آن تا تهران هم آمده است ونه تنها
باعث رنجش هم استانی ها شده بلکه نام زشتی
از خرم آباد در پایتخت بر سر بانها انداخته.
مهمترین اصل ومبارزه شما باید با ادارات فاسد
شهرخرم آباد باشد.
علی مهرزاد. با آرزوی موفقیت برای جناب محمود ند.
نقل قول کردن
#14 سروش 1398-12-03 12:07
درود بر مردم لرستان که از لحاظ بلوغ سیاسی و فرهنگی و اجتماعی پیشرفت زیادی کرده اند و با کمال خرسندی این بار طایفه گری و قبیله گرایی را کنار گذاشتند و براساس منطق و عقل رای دادند نه احساس.
نقل قول کردن
#15 اکبر-ظ 1398-12-03 12:56
با تبریک به هر دو کاندید پیروز خرم اباد.لطفا اولویت کاری خود را روی توسعه زیرساختها از جمله تسریع در احداث راه اهن {دورود-خرم اباد-اندیمشک}- نیروگاه برق خرم اباد-سدهای ابی خرم اباد- کارخانه های پایین دست پتروشیمی و رفع مشکلات فرودگاه بگذارید .تا زیر ساختهای استان در حوزه اب - حمل و نقل ریلی و جاده ایی- برق احداث نشوند شهر خرم اباد پیشرفت نخواهد کرد مثل زمان کنونی که رونقی نداریم.
نقل قول کردن
#16 68 1398-12-03 13:27
برادر محمودوند حرفهای شما بر دل مردم مردم نشست چون حرف حق زدی حق طلبی کردی طایفه گری نکردی پول و کادو ندادی پس حق شما بود .
انتظار من. و امثال من فقط یک سوال و پیگیری این است
چرا بیشتر کارخانجات و شرکت‌های بزرگ مربوط به دوران شاه و قبل 57هست حتی مدیران و مسئولان امر عرضه نگهداری از ان را نداشتند.
چرا باید برای کار 1100کیلومتر از شهر و دیار زن و بچه دل بکنیم و به استانی دیگر بریم برای کار.
چرا. چرا
مگه ما کارخانجات متعدد و شهرک و شرکت‌های صنعتی نداریم .مگه ما مدیر ارشد و نماینده و استاندار نداریم ما استانی هستیم چرا باید حال و روز ما این باشه،
نقل قول کردن
#17 خرم‌آبادی 1398-12-03 13:31
بعد از چندین سال برای اولین بار دو نفر آدم دلسوز و باسواد از خرم‌آباد به مجلس رفتند درود بر دکتر مرتضی محمودوند انشاءالله با قدرت پیگیر طرحهای ناتمام شهر خرم‌آباد مثل هتل پارک صخره‌ای، برج دو قلو کیو، کتابخانه یک طبقه مرکزی و فعالسازی کارخانجات پارسیلون و چرم و پوست باشید
نقل قول کردن
#18 68 1398-12-03 13:32
خدا رو سپاس که نماینده راه یافته به بهارستان آقای محمودوند فقط با زبان لری خرم آبادی با همه سخن میگوید.
نه مثل آقایونی که با هوا دارانشون لری و فارسی و با آشناها و هم طایفه هاشون با زبان دیگر ......... .
یافته سانسورش نکو
نقل قول کردن
#19 چگنی 1398-12-03 14:10
امیدوارم نمایندگان جدید بدنبال جذب بودجه برای تکمیل سدهای استان باشند و طرحهای نیمه تمام را تکمیل کنند
نقل قول کردن
#20 بهاروند 1398-12-03 14:16
در دوره قبلی کارگاه ساخت راه آهن دورود _ خرم‌آباد تعطیل شد و بندرخشک به سلفچگان قم رفت از نمایندگان جدید میخام با جدیت دنبال کارهای قبلی باشند
نقل قول کردن
#21 Armin 1398-12-03 14:52
درود بر مردم خرم آباد که به شایستگی رای دادن حالا نوبت آقایان ویسکرمی و محمودوند هست دنبال مطالبات خرم آباد باشید، پارسیلون، پیگیری پروژه های عمرانی راه آهن،آزاد راه، ماشین سازی،و حوزه های گردشگری مثل هتل صخره ای، آزادسازی قلعه و جذب بودجه ی مناسب برای عمران خرم آباد باید در الویت شما باشند
نقل قول کردن
#22 رحمتی 1398-12-03 15:16
ضمن تشکر از انتخاب مردم فهیم و اگاه حوزه خرم اباد و چگنی درود بر شما باد با این انتخابتون که گذر از قبیله و قبیله گرایی بود .انتخاب کردید زور و زر و تزویر در مقابل اراده مردم بسیار ضعیف است.انتخاب نمودید که پایان کار مافیای بین ادارات به پایان رسیده دیگه مدیران نمیتوانند و نباید به رابطه مافیایی خود ادامه دهند.صحنه سازیها برای دیگران دیگر معنی ندارد استخدامهای بدون ضابطه رنگ میبازند قانون مداری هدف نمایندگان است نه رابطه.مردم دیگه خسته شده بودن از وضعیت حاکم بر ادارات واقعا ادارات ما نیازمند تحول اساسی هستند که مطمعنم با انتخاب مردم این امر محقق میشود.
نقل قول کردن
#23 حمید 1398-12-03 16:04
بزران بزران دنیا دور دوره گاهی زمسو گاه هم بهاره.امروز بهار خرم اباد با انتخاب دو نفر اگاه یعنی دکتر ویسکرمی و محمودوند شروع شده است دیگه دلالان قوم گرایان توان ماندن در این گرمای خرم اباد را نخواهند داشت
نقل قول کردن
#24 امیر 1398-12-03 18:03
به نقل از علی:
باسلام.
بنده چندین سال است از خرم آباد رفته ام وساکن تهران
هستم برای پیداکردن کار مجبور به کوچ از شهر
خرم آباد شدم اما مهمترین مشکل شهرخرم آباد
ادارات فاسد واستخدام های سهمیه ای این شهر است
که حتی آوازه آن تا تهران هم آمده است ونه تنها
باعث رنجش هم استانی ها شده بلکه نام زشتی
از خرم آباد در پایتخت بر سر بانها انداخته.
مهمترین اصل ومبارزه شما باید با ادارات فاسد
شهرخرم آباد باشد.
علی مهرزاد. با آرزوی موفقیت برای جناب محمود ند.

درود به شرفت حقیقتو گفتی
نقل قول کردن
#25 احمدی 1398-12-03 20:24
با درود به خبر گذاری یافته عزیز و درو د به مردم محترم حوزه خرم اباد و چگنی و بخشهای تابع واقعا زیباترین انتخاب را رقم زدید.به دو نفر رای دادیم که تبلیغاتشون با کانال و گروه تلگرامی بود حتی عکس هم چاپ ننمودند. و مردم به صداقت شجاعت دیانت انها رای دادند.و دیدیم و بودند کاندیداهایی در این مدت 10 روز تالارها اجاره کردند شام و ناهار دادند سوگند گرفتند صبحت از پول کردند پول دادند وعده دادند اما امردم نپسندیدن میگفتند این کاندید امروز از امکاناتی که از بیت المال صرف تبلیغات خود میکند با غذا دادن به شعور ما اهانت میکنند دست رد بر سینه اشان زده شد تا اینحرکات ناشایست از فرهنگ ما رخت بر بندد و با رای ندادن که رای انها خریدنی نیست.درود
نقل قول کردن
#26 میرزایی 1398-12-04 09:03
سلام ضمن تبریک به برادر محمودوند آقای محمودوند به فکر مسکن مهر فاز دوم فرهنگیان کمالوند باشید هیچی ندارد با تشکر
نقل قول کردن
#27 علیرضا خرم‌آبادی 1398-12-04 12:08
در خیابان ترمینال خرم‌آباد بجای هتل، رستوران و غذاخوری تمام دوطرف خیابان مکانیکی، پنچرگیری و ضایعاتی است! حتی این خیابان فاقد پیاده ‌رو و روشنایی است!!! از سایت مردمی یافته خواهش میکنم پیگیری کند تا انشاءالله با کمک شهرداری حداقل خیابان ورودی این ترمینال تعریض و بهسازی شود
نقل قول کردن
#28 سجاد کشوری 1398-12-04 12:46
نام کاندیداها در ورودی خرم‌آباد روی دیوارها بصورت برجسته و رنگی حک شده که با توجه به نزدیک شده به نوروز اصلاً صورت خوبی برای شهر ندارد لذا شهرداری آنها را پاک کند
نقل قول کردن
#29 لرستان بزرگ 1398-12-06 11:31
آفرین قوم و طایفه از خرم آباد حذف شد.فقط توسعه جمعی میشود همبستگی.نمایندگ ان ۴ سال واقعا کار کنید.
نقل قول کردن
#30 سید بهمن نجفی 1398-12-10 20:08
راه حق باحرف حق ورفتارتوام با حقانیت ازمسیر خارج نخواهد شد نه خرید آرا ونه سفره پذیرایی ازمردم درمقابل حرف حق وعقلانیت یک ملت هیچکدام نتوانستتد مقاومت کنند ودرنهایت مردم حق طلب حق را دررفتار حق طلبی جناب دکتر مرتضی محمودوند گرفتند .مبارکتان باد این کرسی حق طلبی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا