یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان اظهار داشت: تاکنون مورد مثبتی از ابتلاء به بیماری کرونا در استان لرستان گزارش نشده است.


به گزارش یافته، محمود ثمینی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات با اعلام این که تاکنون هیچ مورد اثبات شده کرونا در لرستان گزارش نشده است، افزود: دو و سه بیمار مشکوک به کرونا بستری هستند که تا کنون ابتلا آن‌ها ثابت نشده است.
وی ادامه داد: آنچه مهم است این‌که تمام افراد لازم است نکات اولیه بهداشتی رعایت کنند.
ثمینی در خصوص تعطیلی مدارس هم گفت: کار شمارش آرا در لرستان به پیان می‌رسد، ضمن این‌که تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس لرستان به خاطر انتخابات به تائید نرسیده است.
رئیس ستاد انتخاباتی لرستان با اعلام این که اجازه نمی‌دهیم خلالی در روند برگزاری درست و سالم انتخابات ایجاد شود، گفت: با توجه به ایجاد مشکل برای نمایندگان بخشدار کوهنانی کوهدشت و فرمانداری دلفان در حین برگزاری انتخابات، این افراد برکنار و افراد جایگزین آن‌ها معرفی شدند.

ریس ستاد انتخابات لرستان ادامه داد: با توجه به اینکه به ساعات پایانی انتخابات نزدیک می‌شویم از داوطلبان، اعضای ستاد و طرفدارانشان می‌خواهیم که آمادگی پذیرش نتیجه قانونی انتخابات را داشته باشند، زیر ما ۱۷۱ داوطلب، ولی تنها ۹ کرسی در مجلس داریم.

وی ادامه داد: کسانی که به نتیجه انتخابات اعتراض دارند تنها و حتماً از طریق مراجع قانونی اعتراض خود را به مرکز حوزه انتخابی تحویل دهند.

ثمینی بیان داشت: حدود ۵ یا ۶ روستا در الیگودرز با مشکل برف گرفتگی مواجه هستند که به‌رغم تلاش برای برف‌روبی صندوق‌های رأی  توسط بالگرد به مناطق فرستاده شد و در سایر نقاط راه باز است و تاکنون هیچ روستایی نداریم که اخذ رأی نشده باشد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 Ali 1398-12-03 01:09
این خبر به ظاهر پزشکی رو باید رییس دانشگاه علوم پزشکی بده معمولا .نه رییس ستاد انتخابات
خخخ
نقل قول کردن
#2 جمیل 1398-12-04 10:37
اینجا همه چیز در همه
نقل قول کردن
#3 علیرضا خرم‌آبادی 1398-12-04 12:11
در خیابان ترمینال خرم‌آباد بجای هتل، رستوران و غذاخوری تمام دوطرف خیابان مکانیکی، پنچرگیری و ضایعاتی است! حتی این خیابان فاقد پیاده ‌رو و روشنایی است!!! از سایت مردمی یافته خواهش میکنم پیگیری کند تا انشاءالله با کمک شهرداری حداقل خیابان ورودی این ترمینال تعریض و بهسازی شود
نقل قول کردن
#4 سجاد کشوری 1398-12-04 12:49
نام کاندیداها در ورودی خرم‌آباد روی دیوارها بصورت برجسته و رنگی حک شده که با توجه به نزدیک شده به نوروز اصلاً صورت خوبی برای شهر ندارد لذا شهرداری آنها را پاک کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا