یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از تأمین امنیت شعب اخذ رأی توسط پلیس و سپاه خبر داد.


به گزارش یافته، سردار حاجی محمد مهدیان نسب عصر سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه در نشست خبری با اشاره به این که مجموعاً یک هزار و 489 شعبه اخذ رأی در لرستان کار رأی‌گیری را انجام خواهند داد اظهار داشت: از این تعداد 894 شعبه ثابت است که 3تا 5 نفر در هر شعبه وظیفه امنیت آرا را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: در شعب سیار نیز دو نفر نیرو برقراری نظم و امنیت را بر عهده دارد.
مهدیان نسب ضمن قدردانی از سپاه حضرت ابوالفضل، ادامه داد: 500 شعبه را برادران سپاهی پوشش می‌دهند و یک هزار نفر نیرو هم سپاه به مجموعه نیروها اضافه کمک کرده است که در جاهای ضروری به کار گرفته می‌شود و همچنین نیروهای راهور، پلیس‌راه، فوریت‌های پلیسی و کلانتری‌ها نیز در آمادگی کامل به سر می‌برند.
فرمانده انتظامی لرستان با تأکید بر تعامل همه دستگاه‌ها تأکید کرد که امنیت را به‌خوبی برقرار می‌کنیم و با کسانی که بخواهند مُخل امنیت باشند برخورد قانونی و جدی می‌کنیم.
وی در خصوص خرید و فروش رأی هم به متخلفان هشدار داد و گفت: نیروهای پلیس این موضوع را به‌شدت رصد می‌کنند و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

 


سهم ۱.۰۴ درصدی لرستان در تصادفات کشور
فرمانده انتظامی لرستان سهم لرستان را در کل تصادفات جاده‌ای کشور 1/04 درصد اعلام کرد و گفت: در 10 ماهه اول سال 98 جمعاً  28هزار و 76 فقره تصادف در استان رخ داده که از این میزان 73 درصد تصادفات محدوده درون‌شهری و 27 درصد هم برون‌شهری بوده است.
سردار مهدیان نسب آمار تصادفات فوتی را 13 درصد اعلام کرد و گفت: 23 درصد تصادفات جرحی و 74 درصد تصادفات خسارتی بوده است.
وی تصادف فوتی استان را ۳۶۰ فقره اعلام کرد و گفت: 6 هزار و 689 فقره تصادف نیز جرحی بوده است.
فرمانده انتظامی لرستان از کاهش 12 درصد تصادفات در استان خبر داد و گفت: متأسفانه به دلیل شدت برخوردها در تصادفات منجر به فوت 13 درصد افزایش داشته‌ایم که لرستان جایگاه چهاردهم کشور را در تصادفات فوتی دارد.
 
 
دستگیر 17 نفر در تنش‌های انتخاباتی
فرمانده انتظامی لرستان همچنین از دستگیری 17 نفر در درگیری رومشکان خبر داد.
وی افزود: تعدادی از افراد دخیل در درگیری پل‌دختر هم به خارج از استان متواری شده‌اند که در حال پیگیری برای دستگیری آن‌ها هستیم.
مهدیان ادامه داد: برای تأمین امنیت در حوزه‌های رومشکان، پل‌دختر و کوهدشت 350 نفر نیروی کمکی مالک اشتر و نیروی‌های یگان ویژه از تهران کمک خواهیم گرفت.
سردار مهدیان‌نسب همچنین گفت: چندین نفر که در فضای مجازی مرتکب تخلف شده اند نیز دستگیر شدند.





خبر: آقایی چگنی/ یافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا