یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چند روزی از سفر دکتر اسلامی به لرستان می‌گذرد. سفری که دستاوردهای خوبی برای استان داشت.
دستاوردهایی که خیلی از آنان عملیاتی و برخی دیگر هم روی کاغذند که اگر اندکی مدیران همت کنند عملیاتی شدنشان دور از دسترس نیست. وزیر راه و شهرسازی که جانشین فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی در لرستان را نیز عهده‌دار است در سفرش به لرستان جمله‌ای گفت که سوای سادگی آن واقعیات زیادی را در خود نهفته داشت.
وی زمانی که مدیران خواستار انجام مصوبات اقتصاد مقاومتی بودند انجام مصوبات را منوط به پیگیری مستمر مدیران مربوطه عنوان کرد و از این عبارت که باید در تهران خیمه بزنید تا به نتیجه برسید، استفاده نمود.
خیمه وزیر تعابیر بسیار زیادی در استان لرستان دارد.
اگر نگوییم همه پروژه‌ها و مصوبات بر زمین‌مانده لرستان از همین بر پا نشدن خیمه مدیران و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در مرکز است؛ به جرات می‌توان گفت بسیاری از مصوبات سفر ریاست جمهوری و پروژه‌های کلنگ خورده، زمین‌خورده همین بی‌تفاوتی‌ها و عدم پیگیری‌هاست.
همان چیزی که دکتر اسلامی از آن به خیمه تعبیر کرد.
اما تا چه اندازه مدیران لرستان با ادبیات خیمه زنی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها آشنا هستند و خیمه را به چه شکل و شمایلی تعبیر می‌کنند، مشکلی است که لرستان را با پسرفت‌های روزافزون مواجه کرده است.
واقعیت این است که بسیاری از مدیران اجرایی ما هنوز با نحوه خیمه زدن آشنا نیستند و نمی‌دانند برای زدن خیمه‌ای سنگین مدنظر جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان که وزارتخانه و سازمان‌های مرتبط را به انجام اقناع کند، باید کدام میخشان را محکم بر زمین بکوبند.
چند روز دیگر به انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی نمانده، همه افکار این روزها درگیر فلان نامزد و کاندیدای انتخاباتی است.
مدیران استان هم از این مشغله مستثنی نیستند، اما وقت برای توسعه لرستان به‌سرعت برق و باد در حال گذر است و از آنجا که مدیران گردانندگان عقربه‌های زمان‌اند کندی آنان تنها توسعه را عقب می‌اندازد، ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود مدیران لرستان بیش از آنکه در فکر همراهی منتخبین باشند چاره‌ای برای زدن خیمه‌ای در خور و لایق پروژه‌ها و طرح‌های توسعه لرستان بیابند که باز هم کلنگی بر انبوه کلنگان بی‌حاصل اضافه نگردد.

محدثه مقدم

قابل‌توجه مدیران لرستان؛ خیمه وزیر یادتان نرود



توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


         

دیدگاه‌ها  

#1 جمشید 1398-11-24 21:22
مدیران و نماینده های دلسوز لرستان
فقط با خیمه زدن به صندلی رو اشنایی کامل داشتن و دارن
و گنه این وضعیت لرستان مظلوم و محروم نبود
از همین اخبار و سفر های مسئولین
و افتتاح کارخانجات و پروژه ها کامل مشخص هست
تخصص شون در خیمه زدن :-* :-* :-* :-*
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1398-11-25 08:00
البته شما به نکته خوبی اشاره کردید که به گفته وزیر راه مسئولین لرستان می بایست برای پیگیری پروژهای نیمه تمام و روی کاغذ خیمه بزنند اما فراموش نکنید وزرای دولت به هر شهری که میروند همین حرفهای دلگرم کننده را میزنند اما انچه که مهم است فعالیت بیشتر نمایندگان و استاندار لرستان است که برای تسریع در کارها مهم است.
نقل قول کردن
#3 آریاوند 1398-11-25 08:13
مسؤلین استان لرستان حتی اگر خیمه ها هم برپا باشندعلاقه ای به حضوردرخیمه هاندارندچون می ترسنددراین خیمه شب بازی ها یک مدیرعسلی دیگرجایگزینشان کنند
پس قراررا برفراربه خیمه ها ترجیح می دهند
نقل قول کردن
#4 جودکی 1398-11-28 11:41
هیچ مدیر دولتی به لرستان نمی آید چون اصلا طرحی برای افتتاح یا بازدید ندارند تماماً فقط تهران و تبریز و اصفهان و رشت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا