یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: موقعیت لرستان نیازمند یک نگاه ویژه‌ای است.
موقعیت لرستان نیازمند نگاه ویژه است
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز دوشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با اشاره به اینکه قطار سازندگی و عمران در کشور همواره در حال حرکت بوده است، اظهار داشت: وضعیت استان ما در ارتباط با نرخ بیکاری در طول سنوات متمادی رمق را از خانواده‌ها گرفته و نیازمند اقدامات اساسی است.
وی با بیان اینکه از فرماندهی اقتصاد مقاومتی می‌خواهیم یک نگاه ویژه‌ای به این موضوع شود، تصریح کرد: مسائلی که هست در طول سنوات انباشته شده است و موقعیت لرستان نیازمند یک نگاه ویژه‌ای است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه جوانان زیادی داریم و مقام معظم رهبری فرمودند لرستان مرکز تدین و انقلابی گری است، افزود: لذا این مردم شایسته خدمت هستند و انتظار می‌رود اقدامات در تراز انقلاب اسلامی برای لرستان صورت گیرد.
حجت‌الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: برای اینکه کمر بیکاری شکسته شود یک اقدامات اساسی در مرکز کشور برای لرستان باید صورت گیرد و نگاه ویژه‌ای باشد.
وی با بیان اینکه آقای اسلامی اولین وزیری است که در طول دو ماه گذشته دیده‌ام به لرستان می‌آید، مردم شهرهای دیگر را می‌بینند و سؤال می‌کنند چرا سفر وزرا به لرستان کم است، تصریح کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم از مدیران فعال و سخت‌کوش دفاع کنیم؛ اما باید تلاش شود قله‌های رفیع شایسته لرستان فتح شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه لرستان، شاهرخی افزود: فرزندان لرستان همواره در جانبازی و در دفاع انقلاب برگ‌های زرینی ورق زده‌اند، امیدواریم وزرا به لرستان بیشتر سفر کنند و نتیجه‌بخش نیز باشد.

موقعیت لرستان نیازمند نگاه ویژه است

دیدگاه‌ها  

#1 بهرام 1398-11-23 08:47
حاج اقا یک زمانی پارسیلون بعنوان نگین خاورمیانه می درخشید.یخچال سازی ،کشت و صنعت ،چرم و پوست و....کم نداشتیم ؟به نظر مبارکتان مقامات تصمیم گیر کی می خواهند از خواب غفلت بیدار شوند.یا در خوابند یا خودشان را به کوچه علی چپ زده اند؟4 دهه آزمون و خطا کافی نیست؟؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا