یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پیش‌بینی ما این است که کمبودهای لرستان در حوزه پزشکان متخصص در سال ۹۹ برطرف شود.


به گزارش خبرنگار یافته؛ دکتر محمد رضا نیکبخت در نشست خبری که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: با توجه به این که تعداد ۴۹۸ نفر پزشک متخصصی که در لرستان حضور دارند از بهترین‌ها هستند و تعداد زیادی از این متخصصین در کلینیک‌های دولتی کار می‌کنند، از مردم لرستان می‌خواهیم پول و زمان خود را برای رفتن به استان‌ها و شهرهای بزرگ‌تر هدر ندهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این که در جذب پزشکان متخصص خوب عمل کرده‌ایم، گفت: پیش‌بینی ما این است که کمبودهای لرستان در حوزه پزشکان متخصص در سال ۹۹ برطرف شود و امیدواریم مشکلی به نام کمبود پزشک متخصص را در لرستان نداشته باشیم.
وی بیان کرد: قبل از انقلاب یک نفر بهورز نداشتیم، اما الآن بالغ‌بر ۶۵۰ بهورز در خانه‌های بهداشت استان مشغول به فعالیت هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خدمات خوب مراکز بهداشت اورژانس هوایی و تعدد متخصصان زنان گفت: در بخش بهداشت‌ کارهای خوبی در استان صورت گرفته و در این راستا آمار مرگ و میر مادران باردار در استان به شدت پایین آمده و به دو نفر در سال ۹۸ رسیده است.
نیکبخت با اعلام این که تاکنون بیمار مبتلا به ویروس کرونا در هیچ نقطه‌ای از کشور مشاهده نشده، افزود: در راستای آمادگی برای مقابله با ویروس کرونا چهار اتاق ایزوله راه‌اندازی و همچنین ۵۰۰ میلیون تومان توسط استانداری و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از طریق این دانشگاه تأمین اعتبار می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین اظهار داشت: نمی‌گوییم هیچ تخلفی در حوزه سلامت و درمان صورت نمی‌گیرد اما میزان آن کم است، اگر کسی بوده که زیرمیزی گرفته بسیار مختصر و کم بوده و با شدت هم برخورد کرده‌ایم.
نیکبخت در مورد پرداخت‌های کارکنان علوم پزشکی گفت: پرداخت‌های پزشکانی که ۱۲ ماه معوق شده بود، الآن ۷ ماه عقب است و مطالبات آن‌ها تا خردادماه پرداخت شده است، پرداخت کارانه پرستاران را تا پایان تیرماه انجام شده است. و همچنین؛ حق‌التدریس اساتیدی که در دانشگاه تدریس می‌کنند، معوقه یک و نیم ساله آن‌ها را به‌صورت یکجا پرداخت کردیم.

خبر: آقایی چگنی/یافته



رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: مردم پول و زمان خود را برای رفتن به شهرهای بزرگ‌تر برای درمان هدر ندهند

 

دیدگاه‌ها  

#1 فرخ 1398-11-20 13:01
سلام خسته نباشید نوبت گرفتن در مراکز دولتی درد سر سازه و باید آشنایت کسی داشته باشی در مراکز دولتی برات نوبت دکتر بگیره وخیلی دردسر سازه ویا باید ساعت ۵ صبح بای نوبت بگیری چرا ساعت ۸ صبح به بعد نباشه که راحت تر بری نوبت بگیری لطفا رسیدگی کنید ممنون
نقل قول کردن
#2 شهروند 1398-11-20 13:04
شما اول هفته ای یه بار بازرسی غیر محسوس از بیمارستانها رو در دستور کار قرار بده بعد بیا فتوا صادر کن
در ضمن تلفن بازرسی علوم پزشکی رو بزن سر در تموم بیمارستانها تا مردم بتونن با این حضرات ارتباط برقرار کنن
نقل قول کردن
#3 مصطفی 1398-11-20 13:19
اولا که متخصص خیلی کمه در لرستان حتی در مرکز استان بطوری که بسختی میشه نوبت گرفت و بدترین از این که از مرکز استان بخاطر دکتر متخصص غدد و مشکل قندی به دزفول مراجعت می کنند :sad:
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1398-11-21 07:44
برعکس نظر ایشون کادر درمانی در لرستان خیلی کمه چه دولتی چه خصوصی بنده برای ایمپلنت یک عدد دندان جلو به کلینیک اریا روبروی بیمارستان عشایر مراجعه کردم از شهریور ماه تا الان هنوز کار من تمام نشده تازه بمن گفتند بقیه کار شما در طی هفته بعدی یعنی اوایل اسفند انجام میشه.سوای مراکز درمانی خصوصی گرفتن نوبت از مراکز ذرمانی دولتی مثل تامین اجتماعی عذاب الیم است.تو شهر خرم اباد متخصصین چشم پزشکی-گوش و حلق بینی-قلب کمه .
نقل قول کردن
#5 سلاحورزی 1398-11-21 22:08
آیا درست است که مردم لرستان از قلب کشور به شهر مرزی کرمانشاه برای درمان بروند؟؟؟
نقل قول کردن
#6 جودکی 1398-11-28 11:46
لرستان با دو میلیون جمعیت بیمارستان سوانح و سوختگی ندارد و بیماران به تهران و اصفهان میروند؟؟؟
نقل قول کردن
#7 میر 1398-11-28 11:48
به نقل از سلاحورزی:
آیا درست است که مردم لرستان از قلب کشور به شهر مرزی کرمانشاه برای درمان بروند؟؟؟

واقعا مایه شرمساری است که نمایندگان ما بفکر نیستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا