یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در همایش رأی اولی‌ها بیان کرد: دشمنان انقلاب هر گاه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات بودند، از مواضع خود عقب‌نشینی کردند.
به گزارش یافته، محمود ثمینی با حضور در همایش فصل حضور دختران رأی اولی عنوان کرد: انقلاب اسلامی حاصل نمی‌شد مگر با رهبری و راهنمایی‌های داهیانه حضرت امام (ره) در قبل از انقلاب و مبارزات مردمی علیه طاغوت که مردم با به صحنه آمدن، خواستار تغییر حاکمیت در آن زمان شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: امام راحل در اوایل انقلاب به خاطر اعتقاد به حضور مردم در تصمیم‌گیری‌ها، موضوع نوشتن و تصویب قانون اساسی را به خبرگان امور سپرد و پس از تکمیل قانون اساسی، در وهله اول به رأی عموم گذاشته شد و با آراء بسیار بالا، قانون اساسی به تصویب رسید.
ثمینی در خصوص چگونگی انتخاب حکومت اسلامی گفت: با توجه به حضور گروه‌های مختلف مانند کمونیست‌ها منافقین و امثال آن‌ها در اوایل انقلاب که هر کدام به دنبال منافع حزبی خود بودند، امام خمینی با ابراز اینکه «من به جمهوری اسلامی رأی می‌دهم نه یک کلمه کمتر، نه یک کلمه بیشتر» نظام جمهوری اسلامی به آرا و نظر مردم گذاشته شد و با کسب بیش از ۹۸.۲ درصد، مردم جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.
ثمینی در ادامه تصریح کرد: هدف‌گذاری امام راحل در انقلاب اسلامی حول محور دو موضوع بود اول مبانی ایدئولوژی که عمده مردم مسلمان هستند و دوم دخالت مردم در تصمیمات مملکت که جمهوریت نظام هست.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات شصت‌وهشت هزار و ۴۳۸ رأی اولی در استان داریم افزود: با توجه به اولین حضور شما رأی اولی‌ها در صحنه سیاسی کشور و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با مشارکت فعال می‌توانید در امر تصمیم‌گیری و انتخاب وکیل مردم نقش مهمی را ایفا کنید.
معاون استاندار در پایان مطرح کرد: هر وقت که دشمنان این مملکت مشارکت و حضور حداکثری مردم را در تعیین سرنوشت خود ملاحظه کردند نه‌تنها از مواضع خود عقب‌نشینی کرده بلکه از طمع‌ورزی به منافع مردم ناامید شدند لذا به‌منظور اهمیت امنیت ملی و بی‌اثر نمودن تهدیدات دشمنان، لازمه حضور مردم در انتخابات ضروری به نظر می‌رسد.

حضور شصت‌وهشت هزار و ۴۳۸ رأی اولی در استان

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1398-11-20 16:42
لطفا اسامی کاندیدای خرم اباد را قید نمایید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا