یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.


به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سید احمدرضا شاهرخی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، با اشاره به تلاش 250 ساله نظام سلطه برای اسلام زدایی اشاره کرد و اظهار داشت: خواست خداوند این‌چنین مقرر داشت که امام خمینی (ره)، فرزند رسول اکرم (ص) قیام کند و برنامه‌های دشمنان را به قعر تاریخ بفرستد؛ و ۲۲ بهمن ۵۷ را رقم بزند.
 وی پایداری مردم جهان در برابر استبدادگران را نتیجه آموزه‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی دانست و افزود: ایستادگی امام راحل در برابر ستم رژیم شاهنشاهی نمونه بی‌بدیل پایداری در برابر ظلم دانست.
شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه اشاره کرد و گفت: اگر کسانی که صلاحیت ندارند را تائید کردیم ظلم شده که باید پیگیری‌های لازم برای برطرف کردن این مهم انجام شود.
خطیب جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: اگر در انتخابات قوم‌گرایی، طایفه‌گرایی تا حد مجاز رعایت نشود ظلم است و باید به دنبال ملاک‌های اساسی مدرس گونه باشیم.
امام‌جمعه خرم‌آباد با دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از هیچ جناح و فردی حمایت نمی‌کنیم و به فرموده امام خمینی (ره) کسانی را انتخاب کنید که شبیه مدرس باشند.
حجت‌الاسلام شاهرخی ادامه داد: مدرس شخصی مردمی بود، روحیه خدمت به مردم در وجودش موج می‌زد، ساده‌زیست بود و وارستگی از دنیا داشت.
ایشان با اشاره به اینکه صیانت از سلامت انتخابات از ارکان مهم برگزاری انتخابات است، افزود: باید حق‌الناس برای انتخاب افراد اصلح و سرنوشت سازان در نظر گرفته و در صورت عدم رعایت آن ظلم صورت می‌گیرد.
شاهرخی بابیان این‌که اگر نمایندگان در تبلیغات خود را بیش از آن چه که هستند معرفی کنند حق‌الناس را رعایت نکرده‌اند، افزود: استفاده از اموال عمومی، شایعه‌پراکنی، گفتن حرف‌های ثابت نشده و… از مصداق‌های عدم رعایت حق‌الناس است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان همچنین با بیان اینکه عدم پذیرش آرا ظلم محسوب می‌شود، یادآور شد: رهبری معتقد است که اگر در سال ۸۸ ایستادگی کرده‌ام تنها به دلیل حق‌الناس بود
وی با شاره به اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) تجدید بیعت می‌کنند تا بار دیگر دسیسه‌های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند، ادامه داد: در این مدت جشن‌های انقلاب برگزار شد و همچنین پروژه‌هایی افتتاح شد که جای تقدیر دارد، اما مسئله اصلی ما عدم اشتغال جوانان است، بایستی مسئولین در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی ایجاد اشتغال برای جوانان را اولویت قرار دهند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 امیر حسین عزیزی 1398-11-18 15:23
احسنت ، خدا قوت .....
نقل قول کردن
#2 م ن 1398-11-18 21:29
حاج آقا قربان جدد این چه حرفی می فرمایی
اگر شما شبیه مدرس سراغ داری بفرما ما هم بشناسیم و رای بدیم
نقل قول کردن
#3 بهرام 1398-11-19 10:02
مدرس به تاریخ پیوست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا