یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: در برگزاری انتخابات تکالیفی بر عهده مردم و مسئولین است که باید هر کدام وظیفه خود را به درستی در راستای برگزاری انتخابات سالم انجام دهند.
به گزارش یافته، "سید موسی خادمی" در جلسه توجیهی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که روز سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه برگزار شد، اظهار داشت: در بحث انتخابات سه عامل با هم همکاری دارند، مردم یا انتخاب گران، انتخاب شوندگان یا همان کاندیداها و کسانی که باید مقدمات ارتباط این دو عنصر را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند. هر سه عنصر نسبت به یکدیگر حقوقی دارند و از آنجا که حقوق تکلیف ایجاد می‌کنند، نسبت به هم مکلف نیز هستند.
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه بیشترین تکلیف متوجه مسئولین است، عنوان داشت: ایجاد تسهیلات لازم برای اظهارنظر آزادانه مردم، فراهم‌سازی امکانات، آزادی عمل، امنیت و اقداماتی در جهت برقراری یک رقابت سالم وظیفه مسئولین است.
وی همچنین افزود: عدم دخالت در رأی مردم، تعریف عناصر شایسته برای برگزاری انتخابات و پیشگیری از انجام هرگونه تخلف در انتخابات توسط این عناصر، از دیگر اقداماتی است که بر عهده مسئولین می‌باشد. این موارد باید رعایت شوند و تلاش ما تاکنون بر اجرای صحیح قوانین بوده است.
استاندار لرستان در خصوص حقوق مردم بر کاندیداها گفت: صداقت در گفتار و عدم ابراز وعده‌هایی که نمی‌توان به آن‌ها عمل کرد از حقوق مهم مردم هستند، از طرف دیگر عدم افزایش توقعات از دیگر وظایف کاندیداهاست، زیرا یکی از راه‌های ناامید کردن مردم افزایش توقعات بی‌مورد است که باعث به وجود آمدن محرومیت نسبی در جامعه نیز می‌گردد.
خادمی پیشگیری از قطب‌بندی‌های کاذب هویتی و شهرستانی را خواستار شد و تصریح کرد: از میان کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در لرستان ۹ نفر به عنوان نماینده مردم راهی مجلس می‌شوند که باید فضای رقابتی کاندیداها منطبق بر امنیت، قانون‌گذاری و تصمیم‌گیری متناسب با آن باشد و از حضور افراد ماجراجو و کسانی که به دنبال ضربه زدن به دیگران هستند، در مجموعه انتخاباتی خود دوری ‌کنید.
خادمی در پایان ضمن اشاره به فضای آرام این دوره از انتخابات در مقایسه با ادوار قبل در استان مطرح کرد: شرکت آزادانه مردم در انتخابات حق آن‌هاست، مردم وظیفه‌ای جز رأی دادن ندارند و مسئولین نیز مکلف به فراهم‌سازی شرایط برگزاری انتخابات سالم و بانشاط، با رعایت اصل بی‌طرفی را بر عهده دارند.

پیشگیری از قطب‌بندی‌های کاذب هویتی و شهرستانی

پیشگیری از قطب‌بندی‌های کاذب هویتی و شهرستانی

دیدگاه‌ها  

#1 کامران 1398-11-16 08:56
با اینکه با رئیس جمهور در ارتباط بودید ولی هیچ کاری برای لرستان نکردید.
نقل قول کردن
#2 سید نادرصورتیان 1398-11-17 08:05
فقط پست های مهم مدیریتی استان من جمله معاونت های استاندار و مدیران کل ادارات مهمی همچون میراث فرهنگی وکمیته امداد واموزش وپرورش وجهاد سازندگی و.....را به افراد غیربومی و... توزیع کردید که نه خودتان ونه ان افراد هیچگونه شناختی ازجغرافیا و ظرفیت ها وپتانسیل های اشتغالزا وافراد توانمندبومی در این خطه رانداشتید.....و چرخه توسعه لرستان را که میتوانست سریعتر به خود شتاب بگیرد رابه تعویق انداختید
نقل قول کردن
#3 چگنی 1398-11-18 12:11
به نقل از کامران:
با اینکه با رئیس جمهور در ارتباط بودید ولی هیچ کاری برای لرستان نکردید.

ایکاش شجاع دریکوند یا مصدق یا شاهرخی استاندار میشدند اینها بومی استانند و چندین سال سابقه مدیریتی در سطح ملی را دارا هستند
نقل قول کردن
#4 یوسفی 1398-11-18 12:13
کاندیدایی که تعصب قومیتی دارد و بدنبال جداسازی نژادی است این را در یکی از حوزه‌ها تایید صلاحیت کردند خب دیگر چه انتظاری از مردم دارید؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا