یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون استاندار گفت: بررسی طرح‌های اشتغال‌زا در کمیسیون ماده ۹۰ توسط دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش یافته، جلسه کارگروه اشتغال پایدار روستایی و عشایری به ریاست اسد عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد.
عبدالهی در این جلسه اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه گزارش جامعی از وضعیت طرح‌های اشتغال‌زا در استان ارائه و در خصوص مشکلات و موانع آن‌ها تصمیم گیری شد.
معاون استاندار عنوان کرد: از منابع ملی رقمی بالغ بر ۲۲۰میلیارد تومان برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری به لرستان پرداخت شده است که در این زمینه طرح‌های دارای اولویت و توجیه اقتصادی، پس از بررسی و تأیید در کارگروه جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی می‌شوند.
عبدالهی تصریح کرد: تا قبل از پایان سال طرح‌های دارای اولویت که تاکنون تسهیلات دریافت نکرده‌اند به بانک‌های عامل معرفی و از اعتبارات تخصیصی به حوزه اشتغال استان بهره‌مند شوند.
وی همچنین بیان کرد: اراضی طرح‌های اشتغال‌زا ابتدا رفع معارض شوند و دستگاه های اجرایی این طرح‌ها را در کمیسیون ماده ۹۰ برای تأیید مجوز و صلاحیت مورد بررسی و کارشناسی قرار دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در پایان گفت: به منظور تسریع و تسهیل در بحث کارشناسی طرح‌ها، کمیته نظارتی با حضور دستگاه‌های عضو تشکیل و بحث‌های مالی را در آن مطرح شود تا بدین ترتیب فرآیند معرفی به بانک‌ها در کمترین زمان انجام پذیرد.


معاون استاندار: اراضی طرح‌های اشتغال‌زا رفع معارض شوند

اراضی طرح‌های اشتغال‌زا رفع معارض شوند

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا