یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

۱۲ هکتار از زمین‌های ورودی شهر خرم‌آباد به همت فرزندان خیر مرحوم آیت‌الله قاضی (رحمة الله علیه) برای احداث زائر سرا و بیمارستان با هدف ترویج سنت حسنه وقف سند زده شد.
 به گزارش یافته به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه لرستان، در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی گزارشی از وضعیت شاخصه‌های استان لرستان در ابعاد دینی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی ارائه شد.
در این دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان قدردانی از مساعدت و حمایت‌های آستان قدس رضوی و حضور تولیت محترم این آستان در وقوع سیل فروردین ۹۸ در استان لرستان بیان داشت: تولیت آستان قدس رضوی در جریان وقوع سیل در لرستان به یاری مردم سیل‌زده شتافتند که با همت همه نیروهای جهادی روند بازگشت زندگی عادی در مناطق سیل‌زده لرستان هم‌اکنون در جریان است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه لرستان استانی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوان در همه عرصه‌ها است افزود: امید می‌رود تولیت آستان قدس در راستای تسریع در ساخت طرح‌های عمرانی برای محرومیت‌زدایی از استان همچون گذشته لرستان را یاری دهد تا شاهد شکوفایی و توسعه بیش از پیش این استان در ابعاد گوناگون باشیم.
وی با بیان اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایی و انقلابی هستند خاطرنشان کرد: امید می‌رود با مساعدت‌های بیش‌ازپیش تولیت آستان قدس شاهد کاهش آمار بیکاری و ایجاد اشتغال در این استان باشیم.
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به وقف ۱۲ هکتار از زمین‌های ورودی شهر خرم‌آباد در منطقه کمالوند به همت بیت خیر مرحوم آیت‌الله قاضی (ره) گفت: امید می‌رود با حمایت‌های تولیت استان قدس شاهد روند تسریع در ساخت این زمین‌ها برای احداث بیمارستان و همچنین زائرسرا باشیم تا این اقدام علاوه بر ترویج سنت حسنه وقف از سوی واقفان خیراندیش در رفع مشکلات استان در عرصه‌های گوناگون نیز مؤثر باشد.
همچنین در پایان این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی با قول مساعدت در طرح‌های در دست اقدام آستان قدس در این استان، سلامتی و پیشبرد برنامه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد را از خدای متعال خواستار شدند.

وقف 12 هکتار از زمین‌های ورودی شهر خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 بسیج فعال 1398-11-01 05:21
قبولشون باشه!!!
فردا بقیه زمین های اونجا با چند برابر قیمت واقعی به ملت زحمت کش و مظلوم خرم آباد به فروش میرسند!!!
مَنْ ذَا الَّذي يُقْرِضُ اللَّهَ قَرْضاً حَسَناً فَيُضاعِفَهُ لَهُ وَ لَهُ أَجْرٌ كَريم.‏
نقل قول کردن
#2 بازگیر قدرت اله 1398-11-01 06:37
خیر ببینند انشاالله خانواده قاضی همیشه در امر خیر جز پیشتازان بوده اند.خدا رحمت کندمرحوم آیت اله قاضی را
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1398-11-01 08:09
خانواده محترم قاضی خدمات بسیار خوبی برای شهر انجام داده اند . من در دوران ابتدایی یادم میاد مرحوم قاضی در زمان سیل همیشه با هزینه شخصی دیوارهای اطراف رودخانه خرم اباد {گلال} را ترمیم میکرد . در این اوضاع و احوال می بایست سایر خیران و ثروتمندان هم برای کمک به توسعه زیر ساختهای خرم اباد بشتابند.
نقل قول کردن
#4 سیدنادر 1398-11-02 14:06
به نقل از بسیج فعال:
قبولشون باشه!!!
فردا بقیه زمین های اونجا با چند برابر قیمت واقعی به ملت زحمت کش و مظلوم خرم آباد به فروش میرسند!!!
مَنْ ذَا الَّذي يُقْرِضُ اللَّهَ قَرْضاً حَسَناً فَيُضاعِفَهُ لَهُ وَ لَهُ أَجْرٌ كَريم.‏
هرجا خاندان قاضی قدم گذاشته اند ابادانی به دنبال داشته است ..... خدا خیرت دهد قاضی اباد را با پشته حسین اباد مقایسه کنید از لحاظ رعایت قوانین شهرسازی از بهترین نقاط ایران است ...هردو محله باهم ایجاد شده اند ولی با تفکر متفاوت مالکین ان مناطق....
نقل قول کردن
#5 صورتیان 1398-11-02 14:10
این خاندان خیر همواره بانی کاهای خیر متعدد همچون حمام ومدرسه وکارخانه برق و باغات و.....در این شهر میباشند
نقل قول کردن
#6 امیر 1398-11-02 23:45
بیمارستان موافق هستم ولی ای کاش مقداری از زمین ها رو برای احداث چند کارخانه تولید وقف میکردن. برای مثال احداث کارخانه تولید ظروف و ابزار پلاستیک مواد اولیه تو شهر که داره تولید میشه.
کارخانه تولید گونی میشه درنظر گرفت
نقل قول کردن
#7 چگنی 1398-11-03 21:56
دستشون درد نکنه ورودی شهر از سمت کمالوند تماماً شده خانه و مصالح فروشی که تا درب دانشگاه علوم پزشکی پیش رفتند ورودی شهر باید بیمارستان و پارک و دانشگاه و کارخانه باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا