یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر شعب بانک مسکن لرستان گفت: تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی مسکن به زوجین لرستانی پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرنگار یافته؛ مرتضی دهداری زاده مدیر شعب بانک مسکن استان صبح چهارشنبه، در نشست خبری که به مناسبت ۸۱ سالگرد تأسیس بانک مسکن برگزار شد؛ اظهار داشت: زوجین می‌توانند تسهیلات هم‌زمان خرید و ساخت و تعمیر مسکن را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کنند.
وی افزود: بحث مسکن از فعال‌ترین و اساسی‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور است که جامعه بزرگی را در برمی‌گیرد که می‌تواند زمینه اشتغال پایدار در جامعه شود.
مدیر شعب بانک مسکن با بیان این که این بانک سهم ۲۴ درصدی در پرداخت تسهیلات در لرستان را دارد، افزود: در راستای افزایش اثربخشی تسهیلات نسبت به ارزش املاک مسکونی بانک مسکن اقدام به افزایش حدود ۴۰ درصدی تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم نموده است که شامل تسهیلات ساخت و خرید مسکن برای متقاضیان خانه اولی که در حال حاضر در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد به‌صورت فردی ۸۰ و برای زوجین ۱۶۰ میلیون تومان است و در دیگر شهرها نیز به ترتیب به‌صورت فردی و برای زوجین ۶۰ و ۱۲۰ میلیون تومان بوده و این تسهیلات در اقساط ۱۲ ساله ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: تسهیلات هم‌زمان تعمیر، خرید و ساخت مسکن زوجین نیز پرداخت می‌شود که برای شهرهای خرم‌آباد و بروجرد میزان این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان و برای سایر شهرهای استان ۱۶۰ میلیون تومان است
مدیر شعب استان گفت: برای بازسازی و تعمیر مسکن نیز ۴۰ میلیون تومان با اقساط 5 ساله و نرخ ۱۷.۵ درصد در نظر گرفت شده است.
وی بیان کرد: هیچ محدودیتی برای پرداخت این نوع تسهیلات وجود ندارد و متقاضیان از امروز می‌توانند برای دریافت وام به شعب بانک‌ مسکن مراجعه کنند.


دیدگاه‌ها  

#1 پاپی 1398-10-30 20:44
100 هکتار از بهترین زمینهای دانشگاه لرستان را به مسکن مهر کمالوند دادند و چهره دانشگاه را زشت کردند
نقل قول کردن
#2 رضا 1399-04-10 14:59
به نقل از پاپی:
100 هکتار از بهترین زمینهای دانشگاه لرستان را به مسکن مهر کمالوند دادند و چهره دانشگاه را زشت کردند

همون زمین ها مال مردم بیچاره ای بود که به زور و قدرت ازشون مصادره شد
دانشگاه کجا بود؟
زمانی که جلو در دادگاه پیرمرد و پیرزن بخاطر از دست دادن زمین هاشون گریه می کردند شما کجا بودی که الان افسوس دانشگاه رو میخوری
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا