یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از كشف 10 میلیارد ریال كالاي قاچاق در آزادراه "خرم زال" خبر داد.
به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در آزادراه «خرم زال" حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو كاميون باری 10 تن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی 642 قطعه لوازم‌یدکی، 128 هزار و 77 بطری مخصوص عطر، یک هزار و 975 عدد حباب لامپ، کالسکه کودک و لوازم‌آرایشی – بهداشتی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر كردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 10 ميليارد ریال اعلام کردند و متهم تحويل مراجع ذی‌صلاح شد افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در طول شبانه‌روز آماده دريافت گزارش‌های مردمی در خصوص فعاليت متخلفان است.
 
لوازم‌خانگی قاچاق در دورود کشف شد
 فرمانده انتظامي استان از توقيف یک دستگاه خودرو كاميون و كشف كالاي قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 ميليون ريال در شهرستان "دورود" خبر داد.
سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" اظهار داشت: مأموران انتظامی "دورود" در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضائي یک دستگاه خودرو كاميون را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی 16 دستگاه ماشين لباسشويي و يخچال قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر كردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه محموله كالاي قاچاق از استان‌های جنوبي به سمت پايتخت بارگیری شده بود اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک ميليارد و 100 ميليون ریال اعلام کردند و متهم تحويل مراجع ذی‌صلاح شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 هم استانی 1398-10-24 01:56
این شوتی ها و این شوتی نماها رو جمع کنید از این جاده ها.
تلفات زیادی میدن و متاسفانه خانوادهای زیادی رو عزادار میکنن.
سبک رانندگیشون(شوتی نماها)خیلی خرابه.دیگران رو به خطر میندازن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا