یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: وضعیت احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی پس از انجام بررسی‌ها به ستاد انتخابات استان لرستان اعلام شد.
به گزارش یافته، محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات استان در خصوص وضعیت احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات استان گفت: پس از بررسی‌های انجام‌شده در خصوص نامزدهای حوزه‌های انتخاباتی استان، اسامی افرادی که واجد شرایط برای این مهم تشخیص داده شدند به ستاد انتخابات استان اعلام گردید.
ثمینی اظهار داشت: بر اساس آمارهای رسمی ۴۰۸ تن به عنوان نامزد انتخابات در استان ثبت‌نام کردند که در ابتدای امر ۳۴ تن انصراف خود را اعلام و تعداد ۳۷۴ تن دیگر برای تشخیص احراز صلاحیت به شورای نگهبان معرفی شدند.
ثمینی در ادامه افزود: بر اساس آمار اعلام شده تعداد ۱۱۷ تن از افراد فوق که جمعاً ۳۱/۲% کل آمار را تشکیل می‌دهند به عنوان رد صلاحیت شدگان معرفی شده و تعداد ۹۳ تن دیگر که ۲۴/۹% آمار را شامل می‌شوند، عدم احراز صلاحیت آن‌ها اعلام گردید.
معاون استاندار همچنین بیان کرد: ۱۶۴ تن باقیمانده به‌عنوان افرادی که صلاحیت آن‌ها تأیید شده است، اسامی آنان در فهرست نهایی استان دیده می‌شوند و از این جمع افرادی که رأی اعتماد مردم را در انتخابات اسفندماه اخذ کنند، به‌عنوان نماینده مردم راهی بهارستان خواهند شد.
وی در پایان بیان داشت: به‌منظور تکریم افرادی که به هر دلیل صلاحیت آن‌ها احراز نشده است و برای اجرای مُر قانون انتخابات، شعبه رسیدگی به شکایات شورای نگهبان مستقر در استانداری لرستان پاسخگوی این افراد خواهد بود.

۱۶۴ داوطلب در لرستان صلاحیت تأیید شدند

 

توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1398-10-23 11:47
لطفا اسامی افراد تایید صلاحیت شده حوزه خرم اباد را قید نمایید
نقل قول کردن
#2 احمد 1398-10-23 19:42
یافته عزیز چرا اسامی افراد تایید صلاحیت شده خرم اباد را قید نمی کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا