یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نام‌گذاری "بلوار بهارستان حدفاصل میدان امام حسین ع تا پل ماسور" به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی به تصویب شورای شهر خرم‌آباد رسید.

به گزارش یافته، موضوع نام‌گذاری یکی از خیابان‌های خرم‌آباد به نام سردار سلیمانی در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی و زیست‌محیطی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد  و صحن شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مطرح و با پیشنهاد نام‌گذاری "بلوار بهارستان حدفاصل میدان امام حسین ع تا پل ماسور" به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی موافقت شد.

بی‌شک مزین شدن یکی از خیابان‌های شهر به نام شهید سلیمانی بهانه‌ای برای تداعی همیشگی یاد، خاطره و راه این شهید گران‌قدر است.

این جلسه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار خرم‌آباد، فرمانده سپاه شهرستان خرم‌آباد، رئیس بنیاد شهید شهرستان خرم‌آباد و اصحاب رسانه برگزار شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1398-10-16 13:37
سلام. با تشکر از عوامل این اقدام خداپسندانه. روحش شاد و یادش گرامی باد سردار قلوب
نقل قول کردن
#2 امین 1398-10-16 18:54
احسنتم بگذار نام حاج قاسم در قلب لرستان بدرخشد
نقل قول کردن
#3 محمد 1398-10-17 09:32
تشکر و خسته نباشید به شهردار ولایتمدار و انقلابی شهرمان
نقل قول کردن
#4 حسین 1398-10-17 13:12
روحش جاویدان بزرگ مرد ایران زمین
نقل قول کردن
#5 مهرداد شهاوند 1401-11-16 10:34
پل ماسور خرم‌آباد و دیواره ساحلی آن از سال ۱۳۹۶ شروع شده و با بیش از ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی، نزدیک دو ساله متأسفانه بحال خود رها شده و شهرداری خرم‌آباد آنرا تکمیل نمی‌کند. ورودی خرم‌آباد از فرودگاه تا میدان بسیج(شمشیرآباد) باید زیباسازی شود چون تمام مسئولان کشوری و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و تمامی مسافران و گردشگران از این مسیر بین‌المللی تردد می‌کنند و موقعیت فوق‌العاده تجاری_اقتصادی خوبی دارد فقط شهرداری باید شهرداری منطقه ۴ را تاسیس کند و باندکندرو از فرودگاه تا میدان شقایق بسازد، خط کشی خیابانها، آسفالت، روشنایی، درختکاری و فضای سبز، انتقال پارکینگ نیروی انتظامی در تپه ماسور به خارج شهر، تشویق مردم به سرمایه‌گذاری دراین مسیر و...می‌تواند به زیبایی و پیشرفت خرم‌آباد کمک کند
نقل قول کردن
#6 دیناری 1401-11-16 10:35
در خرم‌آباد هیچ خیابان و میدانی بنام میرنوروز شاعر لر زبان دوره صفویه و شایق لرستانی شاعر لرتبار دوره زند و قاجاریه و هیچ خیابانی بنام اتابکان لر و والیان لر نیست چرا واقعا؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا