یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاونت سیاسی -امنیتی استانداری لرستان با بیان این مطلب که زمینه تعامل مطبوعات با رسانه‌ها را بیش از پیش در لرستان فراهم خواهیم کرد، گفت: به نظر می‌رسد بین رسانه‌ها و مجموعه مدیریت استان شکاف ایجاد شده که در صدد هستیم با همکاری رسانه‌ها و برقراری یک تعامل دوسویه این شکاف را از بین ببریم.
به گزارش یافته، محمود ثمینی در دیدار با هیات رئیسه خانه مطبوعات با بیان این مطلب که تا حد امکان برای رفع دغدغه‌ها و مسائل رسانه‌ها و خبرنگاران از توان مدیران استفاده خواهد شد، گفت: این مهم مستلزم همکاری رسانه‌ها و بررسی موانع و مشکلات در سایه تعامل و همدلی است تا مدیران دستگاه‌ها بدون دغدغه بتوانند رسانه‌ها را در اهداف مدنظر همراهی کنند.
 وی با اشاره به درک رسانه‌ها و تأکید بر حفظ حریم آنان، گفت: به همه دستگاه‌ها اعلام کرده‌ایم حق شکایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه را ندارند، حتی اگر بحث توهین مطرح باشد، مگر آنکه شورای اطلاع‌رسانی استان در جریان طرح دعوی باشد.
ثمینی با تقدیر از تلاش‌های خانه مطبوعات قبلی در راستای تعالی جایگاه رسانه بر تقویت مجموعه جدید خانه مطبوعات استان تأکید کرد و افزود: ارتباط صمیمی بین دستگاه‌ها و اصحاب رسانه را تقویت خواهیم کرد چرا که معتقدیم تا زمانی که از ظرفیت رسانه به نحو مطلوب استفاده نشود نباید انتظار توسعه و پیشرفت را در همه امور داشت.
در ادامه این دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز با اعلام حمایت از طرح و برنامه‌های خانه مطبوعات در راستای اعتلای جایگاه رسانه‌های استان، گفت: این اداره کل آمادگی کامل خود را برای همراهی خانه مطبوعات استان برای پیشبرد اهداف آن دارد.
فتایی تصریح کرد: رسانه‌های لرستان از قوی‌ترین رسانه‌های کشور محسوب می‌شوند که باید به‌عنوان ظرفیتی توانمند در خدمت توسعه استان باشند.

صدای رسا



هیچ دستگاهی حق شکایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه را ندارد

دیدگاه‌ها  

#1 رصاپور 1398-10-11 15:33
چند وقت قبل انتقادی در همین یافته از طرف یک خبرنگار از مدیر صمت شد که متاسفانه با پاسخ ایشان مواجه شد به نطر مسولان باید صعه صدر بیشتری داشته باشند .با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا