یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از امشب تا دو روز آینده، جو نسبتاً آرامی در استان خواهیم داشت.
کارشناس هواشناسی گفت: موج سامانه بارشی که از دیروز بر روی جو منطقه فعال بود، برای اکثر شهرهای استان همراه با بارش باران بود که بیشترین بارش‌ها در ایستگاه هواشناسی دورود 47 میلی‌متر، کمترین در ایستگاه کوهشت به میزان 3 میلی‌متر و بارش در مرکز لرستان 39 میلی‌متر به ثبت رسیده است.
 
زینب اکبری افزود: برای امشب، فردا و پس‌فردا جو منطقه نسبتاً آرام و پایدار خواهد بود و با توجه به رطوبت حاکم بر جو منطقه رشد ابر به شکل قسمتی تا نیمه‌ابری و گاهی افزایش سرعت وزش باد پدیده‌های غالب آسمان استان خواهند بود همچنین برای فردا صبح وقوع پدیده مه صبحگاهی را خواهیم داشت که در جاده‌ها و نواحی کوهستانی منجر به کاهش دید افقی خواهد شد. امشب و فردا شب نیز شاهد کاهش دماهای شبانه و بروز پدیده یخبندان در استان خواهیم بود./ صداوسیما


تردد در همه محورها

رئيس پلیس‌راه استان از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: محور "خرم‌آباد- بروجرد" كه به علت بارش برف مسدود شده بود بازگشایی شد.

سرهنگ "مصطفی دالوند" اظهار داشت: بر اثر شدت بارندگی برف و باران و يخبندان بيش از حد در گردنه "زاغه" شاهد ممنوعیت تردد انواع وسايل نقليه سنگين در محور "خرم آباد-بروجرد " بودیم كه با تلاش عوامل پلیس‌راه و راهداري اين مسير بازگشايي شد.

وي با بيان اينكه در محور "خرم‌آباد- بروجرد" به علت مه شديد با كاهش ديد افقي مواجه هستيم، افزود: ساير محورهاي كوهستاني نيز علاوه بر لغزندگی، دچار يخبندان می‌باشد و با توجه به برودت هوا و بارش متناوب نزولات آسماني در سطح استان، شهروندان حتی‌الامکان از سفرهاي غیرضروری پرهيز كنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشيم.

رئیس پلیس‌راه لرستان ضمن تأکيد بر رعايت مقررات راهنمایي و رانندگي اظهار داشت: عوامل پلیس‌راه به صورت کاملاً آماده در جاده‌های استان مستقر هستند و رانندگاني که قصد عبور از محورهاي مختلف استان را دارند ضمن تجهيز خودروهاي خود به وسايل ايمني، قبل از حرکت اطلاعات لازم در مورد وضعيت جاده‌ها را از طريق تماس با سامانه 141 کسب کنند.

وی تصريح كرد: رانندگان در صورت نیاز به کمک، با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند تا بلافاصله جهت امدادرسانی اقدام شود.





جوی آرام و پایدار از امشب در لرستان

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا