یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشين انتظامی ازنا ازتوقيف یک دستگاه خودرو شوتي وكشف كالاي قاچاق دراين شهرستان خبرداد.
به گزارش یافته، سرهنگ "حميدنجفي"اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامي پاچه لک غربی در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا وارز در یکی از محورهای فرعی با هماهنگی مقام قضائي يک دستگاه خودرو پژو 405 را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی خودرو مذکور 28 طاقه پارچه قاچاق کشف ویک نفر را دستگیر کردند.
جانشین انتظامی ازنا ادامه داد: كارشناسان ارزش پارچه های مكشوفه را 350 میلیون ريال برآورد کردند و متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.
 
 
کشف کالای قاچاق در آزادراه «خرم زال»
فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان «چگنی» خبر داد.
سردار "حاجی محمد مهدیان نسب"، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان «چگنی» در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و تور ایست و بازرسی مقطعی در عوارضی آزادراه «خرم زال» یک دستگاه خودرو وانت پیکان شوتی را متوقف کردند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی خودرو توقیفی 6 قلم کالای قاچاق شامل کولر گازی، ظرفشویی و لباسشویی، تلویزیون و مانیتور کامپیوتر قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند و متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد افزود: قاچاق کالا پديده اي است که از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يک جامعه را ترديد مي کند و پليس با تمام توان و جديت همواره با قاچاقچيان و اخلالگران نظم و امنيت اقتصادي مقابله می کند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا