یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس‌کل دادگستری لرستان از دستگیری دو تروریست حادثه انفجار تانکر بنزین در ۱۷ بهمن‌ماه سال گذشته که منجر به شهادت دو نیروی خدوم ناجا در مرکز لرستان شد، خبر داد.
به گزارش مهر، محمد رزم امروز دوشنبه 25 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوعی که باعث دغدغه خاطر هم استانی‌ها شده بود این بود که در ۱۷ بهمن‌ماه ۹۷ شاهد یک واقعه تروریستی در منطقه «دره گرم» خرم‌آباد بودیم، اظهار داشت: توسط دو نفر که متهم هستند؛ دو نفر از نیروهای خدوم نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و تانکر بنزین خالی در جنب پمپ‌بنزین را منفجر کردند.
وی تصریح کرد: با تلاش‌های بسیار خوب و جدی و اقدامات لازم فنی نیروهای گمنام امام زمان (عج) در کمتر از ۸ ماه این دو نفر قاتل و تروریست شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه به زودی این دو تروریست در دادگاه کیفری به صورت علنی محاکمه می‌شوند؛ گفت: جزئیات موضوع تهیه سلاح و مقدمات و جلیقه‌ها و نحوه اجرای عملیات را در فرصت مناسبی به سمع و نظر مردم لرستان می‌رسانیم.
رزم با بیان اینکه بحث قتل‌های مهم و حساسی را داریم که با تقسیم‌کار جامعه اطلاعاتی استان و ستاد جرائم خاص پیگیری می‌شوند، یادآور شد: تعدادی از قاتلین که شناسایی نشده‌اند و یا متواری هستند، با تقسیم‌کار بین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، سپاه و نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر می‌کنیم.

دستگیری ۲ تروریست حادثه ۱۷ بهمن خرم‌آباد /محاکمه علنی است

دیدگاه‌ها  

#1 جودکی 1398-09-25 11:11
باتشکر ازکلیه نیروهای امنیتی وانتظامی وشخص مدیرکل دادگستری استان وقضات زحمتکش
نقل قول کردن
#2 خادم 1398-09-25 15:29
باسلام وتشکر از شما اقای رزم از شما تقاضا مندیم به قضات تذکری بدهید که تکریم ارباب ورجوع را رعایت کنندوخدا را ناظر رای خود بدانند بنده به جای پدر قاضی محترم شعبه ... هستم وقتی تقا ضای تعدیل مهریه برای فرزند م نمودم به من گفتتد خجالت نمی کشی دوباره تعدیل مهریه کردی من خجالت زده شدم با این سن قاضی عدالت چنین حرفی بزند من طبق بخشنامه قوه قضاییه تعدیل دادم خطای من چه بود تشکر
نقل قول کردن
#3 ابو اسحاق 1398-09-25 19:37
چرا کسانی که اختلاس کرده و از موقعیت خود سو استفاده کرده اند مثل آقای ... محاکمه علنی نمی شوندواصلا معلوم نشد جرم آنان چیست ؟
نقل قول کردن
#4 amirsaki64 1398-09-25 22:41
آقا دادستان ۱۰ سال پیش آقای به نام فامیل (و) با کلاهبرداری مبلغ جهت واگذاری زمین در روستای پاپی خالدار از ما گرفتن و یک قول نامه دستی به ما واگذار کردن و بعد خرید زمین متوجه شدیم که آقای (و) که در بیمارستان مرغ فروشی هم دارند زمین های منابع طبیعی را به ما فروخته و در این چند سال هم از بازگشت پول خوداری میکنند.
نقل قول کردن
#5 علیرضایی 1398-09-26 22:40
سلام خداقوت اقای رزم ترا به خدا شکواییه هایی که از بی پناهی از تهران به خدمت شما جهت بررسی مجدد میرسد به خدا خودتان بررسی کنین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا