یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از برخورد با خودروهای دارای چراغ‌های زنون خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ «مرتضی چغلوند» با بیان اینکه برابر بررسی‌های به عمل آمده تعدادی از رانندگان وسایل نقلیه اعم از ساخت داخل یا وارداتی مبادرت به تعویض چراغ‌های جلو و عقب (مه شکن) خودرو کرده و از لامپ‌های زنون با توان تابش بالا استفاده می‌کنند گفت: شدت نور بالای این دسته از لامپ‌ها موجب خیرگی چشم رانندگان مقابل و نابینایی مقطعی آن‌ها شده و بعضاً باعث حوادث رانندگی خطرناک در شب‌ها می‌شود.
وی افزود: همچنین مواد سمی استفاده‌شده در تولید این‌گونه چراغ‌ها نظیر فلز و جیوه آلودگی‌های زیست‌محیطی را به دنبال دارد.
رئیس پلیس راهور لرستان افزود: از آنجایی که هرگونه تغییر در وضعیت ظاهری چراغ‌های وسیله نقلیه از قبیل وضعیت و یا محل نصب، استفاده از برچسب بر روی چراغ‌ها، تعویض لامپ و یا کاربرد لامپ غیر استاندار ... باعث خروج خودرو از حالت استاندار است پلیس در صورت رؤیت چنین مواردی برخورد لازم را انجام خواهند داد.

برخورد با خودروهای دارای چراغ‌های در لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1398-09-24 13:20
از ساعت 12 به بعد شب شوتی های پژو پارس و جی ال ایکس پارک ساحلی و باغ دختران تبدیل به اتوبان می کنن چرا باهاشون برخورد نمیشه؟؟؟ پلیس راهنمایی و رانندگی خرم آباد خیلی ضعیف عمل می کنه روزانه هزاران نفر پارک دوبل می کنن هیچ کدوم جریمه نمی کنه از جمله خیابان علوی! پارک ساحلی مگر یک طرفه نیست؟ پس چرا جلوی رانندگان متخلف نمی گیرید؟
نقل قول کردن
#2 همشهری 1398-09-24 13:26
پلیس راهنمایی و رانندگی خرم آباد عملکرد ضعیفی در مقابل رانندگان متخلف داره! آیا ازشون واهمه دارید؟؟؟ هر بچه ای معلوم نیست از کجا پارس خریده فنر عقب سه متر داده بالا صدای ضبط میبره رو صد با یک موسیقی مزخرفی آسایش مردم سلب می کنه! آقای چغلوند کی میخواید با اینا برخورد کنید؟؟؟ چرا جلوی موتورسوارانی که چفیه میبندن و دزدی می کنن و گواهینامه ندارن نمی گیرید؟
نقل قول کردن
#3 علی 1398-09-24 14:42
از پلیس راهنمایی بخاطر این اقدام کمال تشکر را دارم. واقعا نور اینگونه خودروها در شب آزار دهنده است. خواهشمندم این برخورد مقطعی نباشد و ادامه یابد.
نقل قول کردن
#4 محمد 1398-09-24 18:11
متاسفانه تمام این طرح ها مقطعی اجرا میشه. یک طرحی رو با جارو جنجال شروع می کنن حداکثر یه هفته و بعد فراموش میشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا