یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: امسال ۹۱۰ دستگاه خودرو شوتی در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای توقیف شده است.
به گزارش ایرنا، سردار حاجی "محمد مهدیان نسب"3 روز پنجشنبه در صبحگاه مشترک طرح زمستانی پلیس و دستگاه‌های خدمات رسان اظهار داشت: با توجه به حمل قاچاق توسط خودروهای شوتی و وقوع تصادف در محورهای مواصلاتی استان، کنترل این محورها و توقیف خودروهای شوتی در دستور کار پلیس‌راه قرار گرفت.
وی با بیان اینکه یکی از عوامل افزایش تصادفات رانندگی در جاده‌های لرستان وجود خودروهای قاچاق بر (شوتی) هست افزود: تصادفات منجر به فوت در جاده‌های لرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه امسال تصادفات درون و برون‌شهری لرستان ۱۲ درصد کاهش داشته گفت: ۱۶۶ واحد گشت خودرویی در جاده‌های لرستان در اجرای طرح زمستانی حضور دارند.
وی بیان کرد: یکی از موضوعات بازدارندگی تصادفات، تجهیز سامانه‌های هوشمند نظارتی هست و اقتدار قدرت بازدارندگی در جاده‌ها نیاز به تجهیز این سامانه است.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره در بیانات خود دغدغه تلفات جاده‌ای را دارند که در این راستا تجهیز سامانه‌های هوشمند در جاده‌ها در حال اقدام است.
سردار مهدیان نسب گفت: ۵۰ درصد سیستم زیرساخت‌های لرستان در بحران سیل تخریب شد، بخشی بازسازی شده اما برای تکمیل آن نیاز به بودجه کلان می‌باشد.
وی بیان کرد: بخشی از جاده‌های روستایی و درجه سه استان از وجود نظارت پلیس بی‌بهره هستند که باید با فرهنگ رسانی آسایش و ایمنی را در آن‌ها فراهم کنیم.
طرح زمستانی پلیس و دستگاه‌های خدمات رسان از ۲۰ آذرماه به مدت یک ماه ادامه دارد.


توقیف ۹۱۰ خودرو شوتی در لرستان



 
 

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1398-09-21 11:09
باسلام. خواهشا این خوردروها رو توقیف کنید. تبدیل شدند به یک معضل. حتی داخل شهر هم مثل آدم رانندگی نمیکنند.
نقل قول کردن
#2 علی 1398-09-21 14:04
دراینکه کارناپسندیه شکی نیست ولی سعی کنیم ریشه ای مشکلات روریشه ای حل کنیم اون جوونی که جونشوکف دستش میزاره وخیلی اوقات جون خیلی هاروهم میگیره به دلیل حوادث رانندگی اگه شغلی داشته باشه احتمالش کمتره که بره سمت شوتی ای کاش اول مسولینی که کم کاری کرده اندوسبب این معضل شدندرادستگیرکنی د.
نقل قول کردن
#3 حسیین 1398-09-21 14:05
غم نان دارند واله
نقل قول کردن
#4 Armin 1398-09-21 16:54
به نقل از حسیین:
غم نان دارند واله

داخل شهر 80تا 100پر می کنند غم نان دارن!!!! بدم از این توجیهات بی منطق میاد
نقل قول کردن
#5 Armin 1398-09-21 16:57
پر خیابان های خرم آباد ماشین شوتی هست امروز فقط بین خضر تا ساحلی نزدیک 5 تا دیدم! مأموری هم نبود که این جنونی ها رو توقیف کنه! پلیس باید برخورد جدی تر و ضربتی با این ناشی ها داشته باشه
نقل قول کردن
#6 حبیب مردی 1398-09-21 20:15
حمل کالا ازیه استان به استان دیگه یعنی حمل کالا داخل کشور چرا باید قاچاق محسوب بشه ريشه معظل قاچاق رو باید ازگمرکات مرزی حل کرد آن وقت است که معظل شوتی حل خواهد شد (قابل توجه مسوولان محترم)
نقل قول کردن
#7 محمد رضا 1398-09-21 20:38
یه زمانی فقط بیرون شهر وجاده های خارج ازشهر بودن که اون هم باعث تصادف های وحشتناک و فوت افراد بی گناه میشدن ( کمربندی خرم آباد ) ، ولی الان متاسفانه با سرعت مافوق صوت تو خیابانهای شهر خرم آباد جولان میدن و باعث مشکلاتی برای همشهریان شده اند که متاسفانه کسی هم با هاشون برخورد نمیکنه .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا