یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

‌ مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان از ظرفیت روزانه عرضه ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار متر مکعب گاز در جایگاه‎های CNG استان خبر داد.
به گزارش یافته، بهرامی مدیر این شرکت گفت: ظرفیت عرضه سوخت در جایگاه های گاز سی ان جی لرستان یک میلیون و ۲۵۰ هزار متر مکعب است.
 بهرامی با بیان اینکه تا قبل از اصلاح قیمت بنزین، حدود دوسوم این ظرفیت خالی بود و مصرف گاز سی ان جی در لرستان سیر نزولی داشت افزود: با توجه به زیرساخت های موجود استان حتی اگر با اصلاح قیمت بنزین، مصرف گاز سی ان جی در لرستان به سه برابر هم افزایش یابد، توان پاسخگویی به آن را داریم و در این زمینه نگرانی نیست.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان با بیان اینکه توسعه جایگاه های سی ان جی و نظارت بر عملکرد آنهارا از وظایف این شرکت و تامین گاز آن را وظیفه شرکت گاز است، گفت: در حال حاضر جایگاه های سی ان جی خصوصی استان اغلب وضعیت بهتری از نظر ارائه خدمات نسبت به جایگاه های واگذار شده به نهاد های عمومی نظیر شهرداری ها دارند.




در عرضه سوخت CNG کمبودی در لرستان وجود ندارد

دیدگاه‌ها  

#1 پولادوند 1398-09-11 17:54
پمپ گاز پیروزی در ابتدای خیابان ورودی ترمینال برون استانی خرم آباد بجای دیگری منتقل شود زیرا خیابان کم عرض است و این پمپ گاز جای درستی احداث نشده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا