یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد: از آنجا که باید نظام واریز یارانه بنزین هدفمند و منظم شود نمایندگان به دنبال تصویب "طرح الزام دولت به پرداخت تمامی درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین" هستند.
به گزارش یافته، محمدرضا ملکشاهی راد با اشاره به تصویب "طرح الزام دولت به پرداخت تمامی درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین" به مردم در نشست علنی این هفته مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه دولت اعلام کرده است تمام درآمد حاصل از سهمیه‌بندی بنزین را به‌حساب 60 میلیون ایرانی واریز می‌کند، اما این مهم باید مورد نظارت دقیق قرار گیرد به همین دلیل نمایندگان یک فوریت طرحی با عنوان "الزام دولت به پرداخت تمامی درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین" را به تصویب رسانده و این طرح در جریان بررسی در کمیسیون‌های تخصصی قرار گرفته است.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت زمان بسیاری برای شناسایی افراد نیازمند به یارانه بنزین با بهره‌گیری از یک سیستم نظام‌مند داشته است تا بر اساس مستندات خود از گذشته تاکنون موقعیت اقتصادی‌شان را مشخص کند به همین دلیل ادعا دارد سیستم نظام‌مندی را برای پرداخت یارانه بنزین ایجاد کرده چراکه تاکنون درآمد حاصل از گرانی بنزین را برای 19 میلیون خانوار واریز کرده است،
وی بیان کرد: دولت همچنین مدعی است در صورت تمایل خانواده‌های معترض نسبت به عدم دریافت این یارانه می‌تواند حساب آن‌ها را بررسی کرده و اگر مشمول این طرح شوند یارانه بنزین برای آن‌ها نیز واریز خواهد شد اما مسئله این است که نباید سیستم اقتصادی کشور آن‌قدر فشل باشد که مدام دولت و مردم را درگیر چنین مسائلی کند در حالی که با اجرای یک سیستم نظام‌اند این‌همه مشکل برای مردم ایجاد نمی‌شد.
عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت اظهار کرد: از آنجا که باید نظام واریز یارانه بنزین هدفمند و منظم شود نمایندگان به دنبال تصویب "طرح الزام دولت به پرداخت تمامی درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین" هستند.

نظارت عالیه بر نظام واریز یارانه بنزین ضروری است


دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1398-09-08 07:52
بله در این مورد حق با شماست.سیستم اقتصادی نباید اینقدر فشل باشد که دائما مردم و دولت درگیر مشکلات ان باشند.
نقل قول کردن
#2 همشهری 1398-09-08 23:04
هی یه که جنابعالی بعنوان نماینده مجلس
هم حاضر درافزایش بنزین ونظارت هستی
باید شکر گزار باشیم.ایکاش مشکلات
چند سال اخیر مردم بخصوص تورم رو
درک میکردید،مردم از نمایندگان انتظار حل مشکلاتشون را دارند،نه نقطه مقابل.
نقل قول کردن
#3 شاعر 1398-09-09 07:39
ببخش هر چه بر قیمت گذاریش نظارت داشتی حال نوبت نظارت بر یارانشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردم را چی تصور فرمودید؟؟
شما نماینده مردم نیستید؟
نقل قول کردن
#4 ...... 1398-09-09 12:07
اقای ملکشاهی و مسولین و از همه مهمتر،،،یافته عزیز،،، از اوضاع و احوال این روزای جهادنصرلرستان مطلع هستید میدونید بزرگترین پیمانکاری لرستان بابیش از پانصدنیرو بطور مستقیم .
نیروهاش یکسال حقوق معوقعه دارن،حتی به شام شب محتاجن،شرمنده زن و بچه هاشون شدن،کسی هم پاسخگوی مطالباتشون نیست حتی مدیرعامل و اعضای هیت مدیرشون.
شمارو به حضرت عباس بداد نیروها جهادنصر برسید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا