یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر جشنواره فرهنگی بلوط گفت: پنجمین جشنواره فرهنگی هنری بلوط با محوریت تقدیر از کارآفرینان برتر ملی 9 تا 12 آذرماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
به گزارش یافته، سید وحید موحدی، دبیر جشنواره فرهنگی بلوط گفت: پنجمین جشنواره فرهنگی هنری بلوط با محوریت تقدیر از کارآفرینان برتر ملی 9 تا 12 آذرماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جشنواره امسال در دو بخش تجلیل از سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد مسئولیت‌پذیر در مناطق سیل‌زده کشور به عنوان همایش افتتاحیه و تقدیر از کارآفرینان برتر ملی به عنوان همایش اختتامیه برگزار می‌شود.
سید وحید موحدی افزود: جشنواره با افتتاح بخش نمایشگاهی که شامل بخش‌های لباس و غذای محلی، صنایع‌دستی و گردشگری، مشاهیر و… است، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در آیین افتتاحیه از افراد، سازمان‌ها و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر در مناطق سیل‌زده کشور تجلیل خواهد شد و در ادامه پس از پنج روز برگزاری نمایشگاه فرهنگی، همایش اختتامیه با حضور شخصیت‌های برجسته ملی در حوزه‌های مختلف، همراه با اجرای موسیقی سنتی زنده و برنامه‌های جذاب و متنوع دیگر به کار خود پایان خواهد داد.
وی افزود: جشنواره با افتتاح بخش نمایشگاهی که شامل بخش‌های لباس و غذای محلی، صنایع‌دستی و گردشگری، مشاهیر و… است، فعالیت خود را آغاز می‌کند و در آیین افتتاحیه از افراد، سازمان‌ها و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر در مناطق سیل‌زده کشور تجلیل می‌شود.
در ادامه پس از 4 روز برگزاری نمایشگاه فرهنگی، همایش اختتامیه با حضور شخصیت‌های برجسته ملی در حوزه‌های مختلف، همراه با اجرای موسیقی سنتی زنده و برنامه‌های جذاب و متنوع دیگر به کار خود پایان می‌دهد.
وی ضمن دعوت از همه فرهنگ دوستان برای حضور در این رویداد فرهنگی خاطرنشان کرد: برای اولین بار قرار است در جشنواره امسال نمایشگاه عکس بلوط در کنار نمایشگاه فرهنگی، ایجاد شود تا ظرفیت‌های فرهنگی، تفریحی و. مناطق مختلف کشور در معرض دید عموم قرار گیرد.
 این جشنواره دو بخش نمایشگاهی و همایش سالنی دارد که در بخش نمایشگاهی لباس‌ها و عادات فرهنگی اقوام ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود.
 در بخش همایش سالنی هم از یکی از گروه‌های مهم اجتماعی تقدیر می‌شود.
 بازدید از این نمایشگاه همانند سایر بخش‌های جشنواره همچون سال‌های گذشته آزاد و رایگان است.
 پنجمین جشنواره فرهنگی بلوط 9 تا 12 آذرماه 98 در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران واقع در خیابان 16 آذر برگزار می‌شود.
 
افتتاحیه: یکشنبه 10 آذرماه ساعت 15

دیدگاه‌ها  

#1 دغدغه اصالت ایران 1398-09-07 13:43
امیدوارم امسال یک خروجی خوبی داشته باشد که جوابگوی دغدغه لرزبانان در ایران و کل دنیا باشد
نقل قول کردن
#2 ابو اسحاق 1398-09-08 14:22
به نظر بنده این جشنواره باید هر سال بصورت نوبتی در یکی از استان های لر نشین برگزار شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا