یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

علي كوراني‌فر - يافتهمعاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري لرستان اظهار كرد: مهم‌ترين مشكل براي جذب و استخدام شركت‌كنندگان در آزمون استخدامي استانداري لرستان تأمين اعتبار لازم است.

"صيدعلي كوراني‌فر" امروز در گفت‌وگوي اختصاصي با يافته، بيان داشت: اين مشكل فقط به استان لرستان مربوط نمي‌شود و اكثر استان‌هاي كشور با آن مواجه هستند، با اين وجود سعي داريم تا پايان سال، نفرات قبول شده را جذب نماييم.

وي با بيان اين كه سهميه 3 هزار نفر براي استخدام لرستان محفوظ است، گفت: در آزمون فروردين‌ماه امسال هزار نفر پذيرفته شده‌اند كه 200 نفر آن‌ها در دانشگاه علوم پزشكي آخرين مراحل گزينش و استخدام را مي‌گذرانند و براي 2 هزار نفر ديگر نيز ظرف سال آينده آزمون استنخدامي برگزار مي‌شود.

كوراني‌فر تصريح كرد: يا توجه به اين كه 800 نفر ديگر بايد از طريق تخصيص اعتبارات استاني و ملي جذب شوند و از آن‌جا كه امسال اعتبارات ملي براي استان موجود نيست، در صدد هستيم از طريق صرفه‌جويي در هزينه‌هاي ادارات، نسبت به تامين اعتبار لازم براي جذب اين افراد، اقدام لازم را به عمل آوريم.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري لرستان خاطرنشان ساخت: سعي داريم تا حد امكان مشكلي براي تامين هزينه‌هاي اضافه‌كار، حق مأموريت و ديگر پرداختي‌هاي ساير كاركنان پيش نيايد، اما يكي از راه‌هاي جذب نفرات پذيرفته شدن در آزمون‌ استخدامي امسال، صرفه‌جويي در اعتبارات استاني است.

كوراني‌فر متذكر شد: با آقاي نوبخت و نمايندگان لرستان در مجلس شوراي اسلامي نيز اين مشكل را مطرح كرده‌ايم و اميدواريم با حمايت آن‌ها هر چه زودتر اين معضل رفع شود.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار يافته در خصوص اعلام زمان قطعي استخدام به نفرات پذيرفته شده در آزمون استخدامي، گفت: همان طور كه اعلام كردم، سعي مي‌كنيم تا پايان امسال اين كار را عملي نماييم، اما تأمين اعتبار اولين شرط آن است.

 دانلود بخشنامه دولت در اين زمينه به تاريخ 4 آبان 1392 (كليك كنيد)




رضا - ج

دیدگاه‌ها  

#1 سلام 1392-10-30 19:58
باسلام از دیدن خبرتون بسیار خوشحال شدم خیلی ممنون
نقل قول کردن
#2 سلمان 1392-10-30 22:58
تشکر سایت یافته
نقل قول کردن
#3 خورموئه 1392-10-30 23:57
انشاالله که خدا به حق پنج تن به همه عزیزان فعال در پایگاه خبری یافته عوض خیر بده، بسیار سپاسگذاریم بابت اینکه روند این آزمون رو پیگیری و اطلاع رسانی میکنید. انشاالله که این پیگیریها تا حصول نتیجه ادامه داشته باشه، بازم یه دنیا ممنون
نقل قول کردن
#4 جواد 1392-11-01 21:36
با عرض سلام و تشکر انشاالله خدا خیرتون بده.لطفا اگه خبر جدید دیگه داشتید ما رو در جریان بذارید
نقل قول کردن
#5 جوان 1392-11-16 23:32
با سلام. از اردبیل هستم. خوشحالم که مشکل پا استخدامی های استانداری پیگیری میشه ممنون. واقعا خوشبحالتون که استاندارتون شدیدن پیگیر کار شماست.
خواهشمند است در مورد استان ما هم خبری برسونید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا