یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد: برگزاری انتخابات نیازمند انسجام و همدلی است و مردم نیز باید از نامزدهای انتخابات مطالبه خدمت داشته باشند.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم‌آباد با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این امر نیازمند وحدت و همدلی مردم و مسئولان می‌باشد و دست‌اندرکاران نیز باید در این حیث اهتمام لازم را داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه امسال ما یک آزمون بزرگی در پیش داریم، آن مسئله برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افزود: برای این کار مهم نیازمند به وحدت و آرامش در جامعه هستیم.
وی با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها و برخی از کسانی که تریبون در اختیار دارند از همین الان شروع کرده‌اند به ایجاد اختلاف و دودستگی و دوقطبی در جامعه، اظهار داشت: چرا دنبال این مسائل هستید؟ بیایید به مردم خدمت کنیم، بیاییم خدمت‌ها را به مردم بگوییم. چه کار کرده‌ایم؟ این وضع شهر خرم‌آباد است که می‌بینید، اگر دوباره سیل بیاید چه اتفاقی می‌افتد.
وی همچنین با اشاره به رحلت نبی مکرم اسلام در ۲۸ صفر افزود: پیامبر اکرم و ائمه هدی دو هدف مهم را همیشه دنبال می‌کردند، که انسان‌سازی، تعلیم و تربیت، تزکیه انسان‌ها و رساندن انسان به مقام توحیدی و کمال هدف اول و ظلم‌ستیزی دومین هدف پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار بوده است.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام و ائمه برای این‌که این هدف‌ها را عملی کنند به‌تناسب شرایط مکان و زمان روش‌های متفاوتی را به کار گرفتند، اظهار داشت: پیامبر اکرم با روش اخلاق و مدارا کردن مردم را جذب کرد، اخلاق پیامبر مایه پیشرفت اسلام شد، امام حسن مجتبی با صلح خود این هدف را دنبال کرد و امام رضا (ع) با پذیرش ولایت‌عهدی همین دو هدف را دنبال کرد. آنچه مهم است شناخت زمان و بصیرت مردم است.
 وی یادآور شد: باید زمان‌شناس باشیم، اگر بخواهیم یک تحلیل درستی از زندگی پیامبر اکرم، صلح امام حسن و پذیرش ولایت‌عهدی امام رضا داشته باشیم باید زمان‌شناس باشیم، بصیرت داشته باشیم تا بتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم.
امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: اگر زمان‌شناس باشیم قطعاً صلح امام حسن مجتبی را همانند صلح حدیبیه می‌دانیم و پذیرش ولایت عهدی امام رضا را برای خنثی کردن مکر و حیله مامون عباسی علیه اهل بیت می‌دانیم و تفسیر و تحلیل درستی از حوادث و جریانات خواهیم داشت.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه امام حسن مجتبی و امام رضا مظهر تام ماکریت خدا بودند، با روش و منش خود توانستند بهترین مکر را در برابر مکر بنی امیه و بنی‌عباس داشته باشند، گفت: اگر ما بخواهیم هم صلح امام حسن و هم پذیرش ولایت‌عهدی امام رضا را تحلیل درستی داشته باشیم باید هر دو را نماد خیر الماکرین بدانیم، با زمان‌شناسی و بصیرت بتوانیم تحلیل درستی داشته باشیم.
 
موفقیت‌های ایران اسلامی دنیا را متحیر و دشمنان را دستپاچه کرده است
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های گسترده دشمن اشاره کرد و گفت: یکی از این موفقیت‌ها طراحی و ساخت هواپیمای جت آموزشی بود، ساخت و طراحی پهپاد، قدرت عملیاتی و اطلاعاتی که نیروهای ما از آن برخوردار هستند، دیدید که مسئله دستگیری سر شبکه سایت و کانال آمد نیوز را که یک شاهکار اطلاعاتی و امنیتی بوده است.
 
 
پیاده‌روی اربعین حسینی امسال با اقتدار کامل به پایان رسید
خطیب جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی امسال با اقتدار کامل به پایان رسید، بار دیگر قدرت‌نمایی مکتب اهل‌بیت در دنیا شد، تصریح کرد: جا دارد از تمام مردم، خیرین، مسئولان و موکب داران که در این ایام واقعاً خدمت کردند به زائران، از رسانه‌ها و صداوسیما، نیروهای نظامی و انتظامی که امنیت را تأمین کردند تا این کنگره جهانی به نمایش گذاشته شود صمیمانه تشکر می‌کنم.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه از مردم، دولت و مرجعیت عراق، مواکب عراقی که استقبال بزرگوارانه و پذیرایی کریمانه داشتند تشکر می‌کنم، واقعاً بی‌نظیر است، اظهار داشت: این ایثار و فداکاری و گذشت چیزی جز برکت امام حسین (ع) نیست. میلیون‌ها انسان پذیرایی شدند. ۲۰ میلیون نفر در کربلا حاضر می‌شود و به برکت امام حسین (ع) بهترین پذیرایی از آنان می‌شود.



چرا دنبال دوقطبی کردن جامعه هستید؟

دیدگاه‌ها  

#1 امین 1398-08-03 19:54
واقعا چرا برای دیواره ساحلی کاری نمیکنید ؟؟؟؟؟ اگه دوباره سیل بیاد به مراتب وضعیت وخیم تر و خسارت بیشتر خواهد بود
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1398-08-03 19:54
لعنت به فاسدین اقتصادی که کشور را به این روز رساندند.
نقل قول کردن
#3 امیر حقیقت خواه 1398-08-03 20:04
لعنت به اونایی که جامعه رو دو قطبی کردن
نقل قول کردن
#4 علم 1398-08-04 07:22
حاج آقا جامعه خیلی وقت هست دوقطبی شده

قطب اول آقازادها و ژن های خوب (که خون ملت را همانند خون آشامها دارند میک می زنند و سیر شدن توی کارشان نیست؟
قطب دوم مردم عادی که انقلاب کردند،شهید دادند،جانبازداد ند،آزاده دادند،مفقودالاث ردادند،آلان هم که در پیچ و خم روزگار بدست فراموشی سپرده شده اند؟
نقل قول کردن
#5 معلم 1398-08-04 08:20
سرانجام پرونده آقای شهردار چی شد؟ا
نقل قول کردن
#6 احمدوند 1398-08-05 21:02
۸ ماه از سیل گذشت ولی پلهای کمالوند و بهداری و اناری هنوز ترمیم نشدند متاسفانه دیواره ساحلی هم هنوز همانطوری است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا