یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان لرستان گفت: در هفتمین سازش قتل عمد، با همت و تلاش اعضاء شورای حل اختلاف شعبه زندان مرکزی شهرستان خرم‌آباد، شیرینی بخشش به کام خانواده قاتل نشست.
هفتمین سازش قتل عمد در خرم‌آبادبه گزارش یافته، یاراله کاکولوند، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان لرستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش و مساعی اعضای شورای حل اختلاف شعبه زندان مرکزی شهرستان خرم‌آباد، پس از گذشت 2 سال از وقوع یک فقره پرونده قتل عمد که متهم آن به قصاص نفس محکوم و حکم قطعیت یافته و در شرف اجرا بود، اولیاء دم رضایت خود را نسبت به قاتل اعلام نمودند که بدین‌صورت بین چند خانواده صلح برقرار و آرامش به منطقه بازگشت.
وی ادامه داد: در سال 1396 در اثر اختلاف ملکی بین دو طایفه از شهرستان دورود یک نفر به ضرب گلوله به قتل می‌رسد که با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان مرکزی خرم‌آباد، تعدادی از مسئولین قضایی شهرستان دورود و خرم‌آباد و جمعی از ریش‌سفیدان منتهی به سازش گردید.
ایشان افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 7 پرونده قصاص نفس، با همت اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف شعبه زندان شهرستان خرم‌آباد به سازش ختم شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1398-08-02 19:12
چیزی به عنوان اعدام وجود ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا