یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برگزاری کارگاه آموزشی سلاح بی هوشی در لرستان - يافته

با حضور محیط‌بانان استان لرستان، کارگاه آموزشی سلاح بی‌هوشی به مدت دو روز در سالن همایش‌های اداره کل محیط زیست استان لرستان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی محیط زیست لرستان، مدیر کل محیط زیست لرستان در این خصوص بیان داشت: در راستای اهداف سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص حفظ و نگهداری از گونه‌های نادر جانوری، با توجه به کار خطیر محیط‌بان در مواجهه با حیوانات وحشی و حفظ گونه‌های نادر جانوری‌، به خصوص هنگامی که حیوانی زخمی می گردد‌، نزدیک شدن به آن خطرناک مي‌باشد.

"محمدحسين بازگیر" اضافه کرد‌: بر همین اساس سازمان حفاظت محیط زیست در این چند سال اخیر اقدام به خریداری تفنگ‌های بی‌هوشی برای ادارت تابعه خود نمود‌، اداره کل محیط زیست لرستان در این راستا اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی سلاح بی‌هوشی توسط دکتر زنجانی و دکتر مرعشی در سالن همایش‌های اداره کل نموده است‌.

مدیر کل محیط زیست لرستان بیان داشت‌: در این کارگاه که به مدت دو روز و با حضور بیش از 60 نفراز محیط‌بانان انجام می‌گیرد، طرز استفاده از سلاح و دیگر معلومات مورد نیاز محیط‌بانان در مواجه با حیوانات وحشی آموزش داده می‌شود که به یاری خداوند متعال سطح علمی و عملی محیط بانان‌مان ارتقاء می‌يابد.

شايان ذكر است کارگاه آموزشی سلاح بی‌هوشی در روزهای 16 و 17 دی‌ماه جاری در حال برگزاری است.

دیدگاه‌ها  

#1 عليرضا م 1392-10-17 09:01
كلاس بسيار پر باري بوده دست همه دست اندركارانش درد نكنه كه در راستاي حفظ و امنيت گونه هاي نادر جانوري لرستان سنگ تمام گذاشتن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا