یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهرداري خرم‌آباد - روز عاشورا- پايگاه خبري يافتهشهردار خرم‌آباد اظهار داشت: شهرداري خرم‌آباد سعي داشت در ايام محرم با تمام توان در خدمت عزاداران حسيني باشد و در اين زمينه از هيچ كوششي دريغ ننمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، "هرمز نصيري" با اشاره به اجراي مراسم خاص ايام عزاداري در شهرستان خرم‌آباد افزو‌د: تمام سعي و تلاش خود را به كار گرفتيم تا ضمن پاس‌داشت اين ايام‌، محيط شهري را به بهترين شكل ممكن آماده‌سازي نماييم‌.

وي خاطر‌نشان كرد‌: علاوه بر اقدامات انجام شده در قبل از فرا رسيدن ماه محرم و همچنين طي روزها و شب‌هاي عزاداري‌، تمهيدات ويژه‌اي براي روز عاشورا در نظر گرفته شد كه از آن ميان مي‌توان به آماده‌باش سراسري كليه نيروهاي اجرايي و اداري شهرداري خرم‌آباد‌، تهيه و تحويل منقل‌هاي مخصوص‌، تهيه و تحويل حوضچه‌هاي پيش ساخته گل به هيات‌هاي مذهبي و همچنين اطفاي حريق‌، پاك‌سازي و نظافت ضربتي شهر پس از مراسم عاشورا و آماده‌سازي شهر براي برگزاري نماز جماعت ظهر عاشورا اشاره نمود كه جاي دارد از زحمات كليه همكاران سخت‌كوش خود در خانواده بزرگ شهرداري تقدير و تشكر نمايم‌.

وي در پايان ضمن آرزوي قبولي عزاداري‌هاي همه همشهريان از هيئات مذهبي خواست تا هر ساله با رعايت يك سري مسائل از عوارض و صدمات جانبي به محيط زيست و امكانات شهري خودداري شود و به ويژه اين كه با تدابيري خاص از سوختن و آسيب به آسفالت معابر جلوگيری شود.

 


 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1392-09-05 17:33
باسلام و عرض قبولی عزاداری همه عزیزان.
کاری بسیار جالب کردید که این تصاویر رو گذاشتید. واقعا زحمت کشان شهرداری خرم آباد کاری بزرگ انجام میدهند وظهرعاشورا با تلاش خستگی ناپذیر انجام وظیفه میکنند. اجرشما با حسین ابن علیة(ع)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا